Unii au cafenea si n-au idei sau povesti, altii au cafenele si povesti, dar n-au cea mai buna cafea si mai exista a III-a categorie, care au cele mai bune cafele, bineinteles cu povesti cu tot, dar n-au suficienti oameni sa le cumpere.Tu in care categorie te gasesti? Pentru ca am creat cadrul, prin aceasta platforma, exact pentru cei ca tine, care tot timpul cauta sa fie in top si, mai ales, mereu ai luptat pentru tot ce ai castigat.Speram ca prin aceasta comunitate sa-ti legi afacerile numai de oameni s e r i o s i . [...]
BINE AI VENIT!In primul rand tinem sa te informam ca inscrierea ta ca ofertant pe aceasta platforma HORECA este absolut GRATUITA, tocmai pentru a furniza vizitatorilor informatii concrete si oferte in stransa legatura cu problemele pe care le-ar putea avea incepand cu ideile de afaceri pe care le au si pana la punerea lor cu succes in practica. Indiferent daca oferi consultanta, produse sau servicii cu arie larga, ne rezervam dreptul de a filtra spre promovare doar ofertele adiacente obiectului nostru de activitate, adica afaceri din spectrul HORECA. Pretul pentru a fi promovat in spatiile speciale de pe partea dreapta este de doar 5 EUR/ luna, la un pachet minim de 12 luni.Pretul unui banner lunar este intre 150 si 1000 de EUR pe luna.Preturile sunt fara T V A [...]
Infiintarea unei pensiuni turistice poate fi deopotriva bucurie si prosperitate, dar si durerea de cap pe care nu o aveai. De aceea este foarte important cum o pornesti, deci cum lansezi o pensiune si nu te gandi ca, daca altii au putut avea cele mai bune pensiuni, de ce n-ai face si tu una la fel de reusita.Evident ca cea mai buna pensiune turistica din zona ta este aceea despre care se vorbeste, dar nu este suficient.Pentru ca o asemenea afacere sa reziste, trebuie sa-ti cunosti la perfectie competitia, sa creezi o continuitate a turistilor, fiind mereu la vedere si inventand suficiente pretexte noi de a fi vizitat. Iata mai jos cum te poti diferentia, apeland la cea mai buna consultanta horeca, traineri, marketing, management, furnizori si specialisti in industria ospitalitatii.
[...]
Cand am fost nevoit sa stau la coada la 3 dimineata la un fast food non-stop, pe care-l stie toata lumea din Bucuresti sub numele de Dristor Kebab, am inteles ce inseamna sa ai o fabrica de bani.De doua-trei ori mi s-a intamplat chestia asta si, vazand ca si vedetele si politistii dintr-o patrula de circulatie stateau la coada la ore tarzii din noapte, am inteles ca aici se petrec ceva minuni.Apoi l-am auzit pe un sofer, care-l stia pe un alt sofer pe o masina frigorifica, care vorbea despre faptul ca le distribuia o cantitate zilnica de carne de pui de peste o tona, ca se prepara zilnic in acest fast food.Te rog sa faci tu calculele, dupa ce afli cata carne, cati cartofi si alte ingrediente intra intr-o shaorma.Dar, evident ca fast food-ul ca si concept, nu se opreste a i c i . [...]
Cand ne gandim la comunicare pentru restaurante nu intelegem neaparat tot promovare si publicitate in sensul atat de uzitat, ci partea extrem de importanta a fluxului de comunicare al unui restaurant, atat de la manager la angajati, de la angajati catre clienti, cat si la partea de PR pentru restaurante, care a devenit aproape o stiinta in sine.In acelasi mod putem face referire si la managementul responsabilitatii sociale, parte numita si RSC sau CSR (in engleza), devenita de asemenea o stiinta in sine, care pana nu demult era considerata ca parte a strategiilor de relatii publice.Exact cum spuneam la sectiunea in care vorbeam despre marketing pentru restaurante si aici exista un paradox de mentionat, exact pentru cei care nu vor sa se bata in preturi cu vecinii sai sau cu restaurantele cu acelasi specific.Daca te implici stiintific in campanii de [...]