Hoteluri
Globalizarea face ca afacerile in domeniul hotelier sa fie in continua crestere, cel putin pentru faptul ca accesul la informatie este din ce in ce mai mare, iar filmele de prezentare si tururile virtuale, care acum au devenit un standard, iti pot da increderea ca nu gresesti atunci cand alegi cel mai bun hotel din zona turistica vizata in raport cu pretul platit.
Industria ospitalitatii a ajuns la un nivel extrem de avansat, pentru ca la o singura apasare de tasta, softurile specializate in property management si facility management, iti extrag rapoarte instantanee despre tot ce inseamna functionalitati, economie de energie, managementul deseurilor, consumabilelor, etc..
Ce ar mai lipsi din ecuatia reusitei? Daca ai cei mai buni furnizori, personal calificat, cea mai buna comunicare, un website inteligent, credem ca ar mai trebui doar marketingul experiential si atat.
Primul lucru care trebuie sa-ti vina in minte dupa ce ai scanat cele mai bune idei de hoteluri, este sa-ti gasesti si un management pentru aceste hoteluri adecvat ideilor. In plan secundar, cu cat hotelul este mai mare, cu atat trebuie sa te preocupe optimizarea [...]
Marketingul pentru hoteluri nu difera cu mult fata de marketingul pentru restaurante, mai ales ca deseori hotelurile se insotesc cu restaurante, dar nici nu mai este oportun sa ne imaginam, chiar si pentru o secunda, ca oamenii mai calatoresc ca acum 15-20 de [...]
Toti cei din industria ospitalitatii, care au avut ca preocupare strategiile de marketing si au reusit sa ajunga specialisti in promovarea hotelurilor, stiu ca orice poveste din industria hoteliera, care porneste de la OASPETE spre hotel, spre antreprenor sau investitor [...]
Se stie foarte bine ca dotarea hotelurilor nu este un lucru care trebuie neaparat sa se vada, ci mai ales sa se simta.Si pentru ca multi hotelieri fac mare caz de dotare atunci cand oferteaza si fixeaza preturile pentru cazare, pot spune ca, in contrapartida, [...]
Cand apelezi la firme specializate in recrutare personal pentru horeca, practic intelegi ca personalul angajat este lafel de important ca si brandingul, confortul, designul, dotarile si amplasarea.Un receptioner, un barman, un ospatar, un administrator, un fochist, [...]
La inceput a fost cuvantul si cuvantul ar fi trebuit sa fie o promisiune, ar zice specialistii in comunicare pentru hoteluri si sunt convins ca ar avea foarte multa dreptate.Dupa cuvant, adica promisiune, ar fi trebuit sa existe si confirmarea prin fapte, nu-i [...]
Apelam la specialisti in consultanta pentru hoteluri mai ales pe ariile despre care credem ca nu stim mare lucru, dar de cele mai multe ori descoperim ca stim mai putine lucruri acolo unde credeam ca stam foarte bine si mai multe acolo unde credeam ca nu [...]
Alegerea furnizorilor pentru hoteluri si restaurante este atat de importanta, incat uneori de acest lucru poate depinde soarta intregii afaceri.Imagineaza-ti doar ca nu ti se mai aduce un ingredient esential pentru cine stie ce cafea sau preparate culinare, al [...]