Noutati / evenimente

+
HoReCa după un an de pandemie
Pensiune la cheie Brasov
Idei de cofetarii

Sondaj

Hoteluri
Adrian Stavriu
Instalatii gaze si verificari HELPINSTAL

Marketing fast food

De ce oare cred unii ca marketingul unui fast food depinde doar de pozitionare?

Prea des auzim ca pentru un restaurant fast food nu-ti trebuie nimic altceva decat un loc bine ales si restul ar merge de la sine.

Sigur ca oamenii, mergand la mall-uri, vad in zona de food court o serie de fast food-uri si se gandesc ca tuturor le merge bine, dar nu intotdeauna este adevarat, pentru ca uitandu-te la pungile personalizate si la pahare, iti poti da seama ca la mesele din fata unuia se pot aseza sa manance si clientii altui fast food.

In opinia noastra, cei care se bazeaza pe deschiderea unui fast food doar ca sa se bucure de aglomeratia creata de un mall, fara a-si lansa unul si in afara mall-urilor, ni se pare ca gresesc. Sunt francize fast food care merg mult mai tare in afara mall-urilor, acolo unde batalia este mai mica.

Pentru unii lansarea unui fast food poate fi cea mai buna idee de afaceri, dar daca-i intrebi pe cei care si-au deschis macar unul, cu siguranta nu vor fi chiar toti de aceeasi parere, tocmai pentru ca, asa cum spuneam, continuitatea unei idei depinde in mare masura de marketing, iar cand langa tine deschide un altul, exact cand te asteptai mai putin si foloseste marketingul experiential, atunci chiar ca vei avea o problema.

Sigur ca, pe termen scurt, cei mai multi urmaresc sa-si recupereze investitia, apoi sa faca profit cat sa acopere salariile si cumva mai tarziu sa apara si adevaratul profit la care se asteptau.

Daca privim astfel lucrurile, credem ca niciodata nu va veni acel moment, de vreme ce nu controlam toti factorii externi. Ori noi ne dorim lansarea unui fast food, pentru ca se stie ca acest tip de afacere se poate transforma in fabrica de bani.

Iata factorii care conduc la succesul garantat al unui fast food:

0. factorul 0 si cel care face diferenta, este sa lucrezi dupa un PLAN DE COMUNICARE INTEGRATA, doar asa vei sti pas cu pas ce este de facut si fiecare lucru bun cum poate fi amplificat, in timp ce lucrurile rele vor disparea;

1. Alegerea corecta a numelui - un nume sclipitor poate insemna foarte mult, pentru ca fiind memorabil, promovabil si adorabil, te poate scuti de multe cheltuieli inutile;

2. Reprezentarea simbolistica si vizuala a viitorului brand facuta in raport cu ce asteptari ar putea avea clientul ideal;

3. Alegerea meniurilor, retetelor, dotarilor tehnice si furnizorilor, lucruri care sa faca diferenta;

4. Training angajati, astfel incat toti sa fie ca unul si nimic in afara promisiunilor pe care le face brandul;

5. Presemnalizarea si semnalizarea - nu facuta ca sa fie, ci gandita in contextul zonei si al celorlalti anunciatori;

6. Joint venture - te scuteste de multe cheltuieli;

7. Automatizarea intregii povesti si integrarea ei in mediul online, ca sa poti fi cat mai vizibil si gasibil in asociere cu zona sau zonele in care te afli;

Pentru a pune in opera toate acestea trebuie sa iei in calcul cel putin cateva ore de consultanta de la cei cativa specialisti in marketingul fast food-urilor, care cu siguranta iti vor scurta drumul pana la succes si te vor scuti de dureri de cap, cel putin si pentru faptul ca au trecut prin toate de prea multe ori.

Cand vei deschide, vei vedea ca "inamicul" tau numarul unu este TIMPUL, pentru ca data platii chiriei, a leasingului pentru utilaje, amortismentelor si salariile, fac ca ceasul sa ticaie din ce in ce mai tare.

Pentru ca ceasul sa nu ticaie si competitorii sa nu aiba timp sa-si faca un plan, prin care sa-ti tot ia din clienti, trebuie ca tu sa ai propriul plan.

Te invitam sa intri prin baza noastra de date, sa cauti la RESURSE toate materialele gratuite, sa te informezi despre consultantii in marketingul restaurantelor si fast food-urilor si, dupa ce ti-ai pornit afacerea, sa ne spui cum a fost.

Mult spor iti dorim!

 


Promo 4

  • Pardoseli decorative NANOCHEM
  • Momentefericite.ro
  • Quartz FILM Video Studio
  • Tamplarie lemn stratificat ECOSTRAT

Afaceri la cheie


Testimoniale

  • TESTIMONIALE
    Iata de ce ar trebui sa se regaseasca aici cel putin cateva dintre testimonialele clientilor tai, daca ai legatura cu afaceri din [...]
  • Valoarea unui plan de comunicare integrata
    Te-ai intrebat vreodata de cate ori ti-ar creste vanzarile si cat de sigura ar fi afacerea, daca ai lucra dupa un plan de comunicare [...]

Parteneri

Chefs Of Romania bucatari
Promovare in portalul Consultanta Horeca