Noutati / evenimente

+
HoReCa după un an de pandemie
Pensiune la cheie Brasov
Idei de cofetarii

Sondaj

Hoteluri
Adrian Stavriu
Instalatii gaze si verificari HELPINSTAL

Management restaurante

Managementul restaurantelor, daca vorbim despre adevarata industrie a ospitalitatii, a depasit de multa vreme nivelul de ipoteze de calcul al costurilor fixe, al celor variabile, al numarului critic de clienti si al profitabilitatii.

Pentru asta, cuvantul de ordine ar fi ca:
MANAGEMENTUL UNUI RESTAURANT NU TREBUIE SA SE VADA, CI SA SE SIMTA.

Ca sa te poti ocupa de administrarea unui restaurant si nu a oricaruia, ci a unuia caruia sa-i poti spune ca este cel mai bun restaurant din zona in care te afli sau din orasul in care te afli, trebuie sa ai o adevarata viziune si mult curaj, plus stapanire de sine.

Ce te faci daca ai facut investitii in restaurant si deja cateva date de intrare, dintre ipotezele tale de lucru, se modifica simtitor?

Ce te faci daca ar trebui sa ai 14-16 ospatari si alt personal de servire si nu gasesti deloc angajati, care vor sa lucreze la nivelul de salarii pe care l-ai prevazut initial?

Dar daca nu ai cunoscut competitia si nici nu ai inceput bine si clientii deja iti spun ca tu nu ai ce au competitorii, ca tu nu faci ce fac competitorii, ca dincolo era mai bine nu stiu ce chestie, la care nu te-ai fi gandit?

In mod normal ar trebui sa te ingrijorezi, daca un client te compara cu ceilalti, pentru ca asta denota ca nu ai reusit sa comunici acea unicitate de care fiecare restaurant are nevoie pentru a se diferentia. iar progresul se naste numai din diferentiere si aici intervin marketingul si strategiile de promovare.

Pentru ca managementul unui restaurant sa fie impecabil, noi recomandam sa apelezi la consultanta si la sprijinul firmelor de recrutare specializate in HORECA si industria ospitalitatii. Un manager de restaurant nu se face intr-o luna sau intr-un an, ci numai dupa ce s-a intalnit cu o multime de situatii speciale si si-a format o viziune autentica asupra managementului restaurantelor si asupra profitabilitatii la care poate fi adus fiecare tip de restaurant, fie el cu specific italian, frantuzesc, mexican, chinezesc, indian, japonez, libanez sau oricare altul.



Oferte management restaurante


Promo 4

  • Pardoseli decorative NANOCHEM
  • Momentefericite.ro
  • Quartz FILM Video Studio
  • Tamplarie lemn stratificat ECOSTRAT

Afaceri la cheie


Testimoniale

  • TESTIMONIALE
    Iata de ce ar trebui sa se regaseasca aici cel putin cateva dintre testimonialele clientilor tai, daca ai legatura cu afaceri din [...]
  • Valoarea unui plan de comunicare integrata
    Te-ai intrebat vreodata de cate ori ti-ar creste vanzarile si cat de sigura ar fi afacerea, daca ai lucra dupa un plan de comunicare [...]

Parteneri

Chefs Of Romania bucatari
Promovare in portalul Consultanta Horeca