Noutati / evenimente

+
HoReCa după un an de pandemie
Pensiune la cheie Brasov
Idei de cofetarii

Sondaj

Hoteluri
Adrian Stavriu
Instalatii gaze si verificari HELPINSTAL

Marketing restaurante cu autoservire

Ca sa intelegi mai bine principiile marketingului pentru restaurante cu autoservire, trebuie sa aplici corect astfel de idei de afaceri sau mai precis sa intelegi ca, infiintand un astfel de business intr-un loc nepotrivit, nici cel mai bun marketing nu te poate salva.

Cum toti ne dorim sa infiintam cel mai bun restaurant cu autoservire, ca doar nu pornim o afacere de dragul de a ne ocupa timpul, lucrurile trec mai mult in sfera luciditatii si strategiei pornirii.

Asadar gandeste-te mai bine cum se fidelizeaza clientii, mai mult decat sa te chinui sa-i aduci prin alte artificii si strategii de marketing, pentru ca primul lucru sau primul obiectiv este sa te plasezi corect, deci in zone aglomerate si sa ai un pret bun, care implicit iti vor aduce destui clienti pentru inceput.

Dupa cum ai observat, noi suntem adeptii marketingului experiential, ca fiind ultimul trend in marketing ori principiile acestuia trebuie sa ai si pe ce schelet sa le aplici.

Tragand cu ochiul in curtea vecinului IKEA, unul dintre cele mai bune restaurante cu autoservire din Romania, vei observa foarte multe lucruri interesante, dar mai ales un marketing invizibil sau mai degraba subtil.

La ei vei observa stofa de specialisti si atitudine, exact de ce spunea Wally Olins ca ai nevoie, ca sa transformi o idee specifica in brand.

Cand ai o strategie de marketing agresiva se intampla ca unii clienti sa accepte ori pentru ca toata lumea face lafel ori pentru ca este aproape de el si nu are de ales, dar noi sugeram ca ar fi mai potrivit un marketing subtil.

Exact ca la Disneyland, mergi acolo sa-ti duci copilul, stii ca totul este fals, dar este un fals adevarat si nu unul fals fals, tocmai pentru ca totul este o prelungirea a povestilor animate in care copiii nostri cred si-n care uneori credem si noi.

Asta este rolul marketingului experiential, predat intregii lumi de Walt Disney, acela de a transforma timpul in a IV-a dimensiune economica.

Daca pana acum ai vandut produse, servicii sau consultanta, a venit vremea sa vinzi timp si asta va face diferenta intre tine si competitorii tai.

Cauta in baza noastra de date si vei gasi specialisti in marketing experiential si-n marketing in general, care sa te ajute sa-si construiesti o afacere moderna, care sa creeze rumoare si mai greu de copiat.

Sa ai spor,
Echipa CH



Promo 4

  • Pardoseli decorative NANOCHEM
  • Momentefericite.ro
  • Quartz FILM Video Studio
  • Tamplarie lemn stratificat ECOSTRAT

Afaceri la cheie


Testimoniale

  • TESTIMONIALE
    Iata de ce ar trebui sa se regaseasca aici cel putin cateva dintre testimonialele clientilor tai, daca ai legatura cu afaceri din [...]
  • Valoarea unui plan de comunicare integrata
    Te-ai intrebat vreodata de cate ori ti-ar creste vanzarile si cat de sigura ar fi afacerea, daca ai lucra dupa un plan de comunicare [...]

Parteneri

Chefs Of Romania bucatari
Promovare in portalul Consultanta Horeca