Ca sa intelegi mai bine principiile marketingului pentru restaurante cu autoservire, trebuie sa aplici corect astfel de idei de afaceri sau mai precis sa intelegi ca, infiintand un astfel de business intr-un loc nepotrivit, nici cel mai bun marketing nu te poate salva. Cum toti ne dorim sa infiintam cel mai bun restaurant cu autoservire, ca doar nu pornim o afacere de dragul de a ne ocupa timpul, lucrurile trec mai mult in sfera luciditatii si strategiei pornirii. Asadar gandeste-te mai bine cum se fidelizeaza clientii, mai mult decat sa te chinui sa-i aduci prin alte artificii si strategii de marketing, pentru ca primul lucru sau primul obiectiv este sa te plasezi corect, deci in zone aglomerate si sa ai un pret bun, care implicit iti vor aduce destui clienti pentru inceput. Dupa cum ai observat, noi suntem adeptii marketingului experiential, ca [...]
Asa cum cel mai bun marketing pentru servicii este serviciul insusi, promovarea restaurantelor cu autoservire se incadreaza oarecum in aceasta categorie, prin urmare, dupa ce te-ai asezat unde trebuie, ai ales cele mai bune retete culinare, ai angajat cel mai bun management, merita sa te gandesti care este cel mai ieftin mod de a te promova. In opinia noastra promovare inseamna sa intelegi procesul de comunicare ca la carte si asta nu se poate face, decat dupa un plan de comunicare integrata de marketing. Bineinteles dupa ce ai creat un brand bun, personificabil, promovabil si memorabil.
Brian Tracy spunea ca: "Daca nu reusesti sa planifici, de fapt planifici sa nu reusesti."Promovare nu inseamna ceea ce inteleg cei mai multi, adica foi de tava, fluturasi, pliante, mape, banner-e, spoturi tv sau radio si cine stie ce alte instrumente, ci cu mult mai [...]
Este de zeci de ori mai profitabil sa apelezi la firme de recrutare a personalului pentru restaurante cu autoservire, cel putin pentru faptul ca acesti oameni vor trece prin niste filtre destul de profesioniste si de mai multe ori.Altfel spus, nu ne imaginam cum poate reusi un manager de restaurant cu autoservire sa le faca pe toate si bine, sa fie si un bun psiholog si atent la detalii.Gandeste-te, cum ar fi sa ajungi sa ai cel mai bun restaurant cu autoservire si te lasa balta doi sau trei angajati in aceeasi zi si sa plece sau sa cedeze psihic, in timp ce tu ai o coada de 60 de oameni sau chiar mai multi la usa? Evident ca si recrutarea managerului trebuie sa parcurga tot asemenea filtre.Acum, cand accesul la portaluri puternice, inclusiv ale posturilor de televiziune este atat de facil si acestea sunt avide de asemenea picanterii, scandaluri [...]
Acum, cand experienta se vinde mai bine ca oricand, consultanta pentru restauratele noastre cu autoservire devine extrem de importanta din cel putin 3 motive:1. Birocratia pe care tot unii dintre noi am intretinut-o, cu spagi, evident, nu ne lasa timp sa mai gandim afacerea ca pe un intreg si, cand credeam ca stim totul despre restaurantele cu autoservire, deja apar niste japonezi care cine stie ce mai inventeaza de ultima ora si noi nici macar nu mai stim care este ultimul trend; 2. Viteza cu care se intampla totul, nu ne mai lasa timp sa putem compila, pe cand specialistii si consultantii numai asta fac; 3. Globalizarea si comodificarea fac ca accesul la oferte, preturi si informatii sa ne oblige sa fim cu ochii pe tot ce se intampla in intreaga lume, ori asta ne este foarte greu si la un moment dat sa ne trezim ca s-au schimbat chiar si [...]