Noutati / evenimente

+
HoReCa după un an de pandemie
Pensiune la cheie Brasov
Idei de cofetarii

Sondaj

Hoteluri
Adrian Stavriu
Instalatii gaze si verificari HELPINSTAL

Comunicarea pentru firme de delivery

Primul pas in cunoasterea reciproca dintre firma de delivery sau restaurantul cu livrare la domiciliu pe care-l ai si potentialii tai clienti este comunicarea.

Dar cum sa creezi, sa initiezi sau sa proiectezi comunicarea, daca nu te cunosti cu potentialii clienti?

Noi credem ca este foarte usor daca, pur si simplu, creezi tu un profil al consumatorului pe care ti-l doresti si, daca ai inceput de aici, inseamna ca este bine.

Daca i-ai facut un profil, care-ti convine, atunci e clar ca ti-l doresti de client, ca stii in linii mari ce fel de om este, ce gusturi are, ce locuri frecventeaza, ce obiceiuri de cumparare are si uneori mai mult decat atat, adica intuiesti inclusiv problemele pe care le are si tu ai putea sa le rezolvi prin ceea ce faci.

Acum urmeaza revelatia si marele semn de intrebare: De ce crezi ca esueaza de cele mai multe ori firmele de delivery in campaniile de comunicare?

Noi credem ca doar dintr-o eroare de intelegere. Da, eroare:
Comunicare nu inseamna un mesaj de la tine la clienti, ci si unul de la ei la tine, asta daca cumva ai crezut ca trebuie sa fie intr-un singur sens.

Comunicarea intr-un singur sens se cheama anunt si daca tu tot dai anunturi si nu stii cum au fost primite, atunci nici macar nu ai dreptul sa te superi, pentru ca, pur si simplu, nu ai pe cine, pentru ca, probabil, ai gresit adresa...

De aceea specialistii in marketing sustin ca nu trebuie sa existe firme de delivery sau restaurante cu livrare la domiciliu fara un plan de comunicare integrata de marketing, pentru ca in acel plan se creaza totul, de la profilul clientului ideal, pana la mijloace de atragere, de diferentiere si apoi de masurare si interpretare a efectelor comunicarii.

Brian Tracy spunea: Daca nu reusesti sa planifici, atunci planifici sa nu reusesti.

Planificarea fara strategie, fara oameni pregatiti prin training s-o implementeze, fara mijloace testate si moderne sau fara plan de rezerva, iarasi este sortita esecului.

Dar noi nu am creat aceasta rubrica pentru cei care isi planifica esecul, ci succesul, prin urmare, te invitam sa-i contactezi cu incredere pe specialistii in marketing si comunicare prezenti aici si apoi sa ne spui cum a fost dupa ce ai lucrat dupa plan si dupa strategii de marketing customizate pe brandul tau.



Oferte comunicare firme de delivery


Promo 4

  • Pardoseli decorative NANOCHEM
  • Momentefericite.ro
  • Quartz FILM Video Studio
  • Tamplarie lemn stratificat ECOSTRAT

Afaceri la cheie


Testimoniale

  • TESTIMONIALE
    Iata de ce ar trebui sa se regaseasca aici cel putin cateva dintre testimonialele clientilor tai, daca ai legatura cu afaceri din [...]
  • Valoarea unui plan de comunicare integrata
    Te-ai intrebat vreodata de cate ori ti-ar creste vanzarile si cat de sigura ar fi afacerea, daca ai lucra dupa un plan de comunicare [...]

Parteneri

Chefs Of Romania bucatari
Promovare in portalul Consultanta Horeca