Primul pas in cunoasterea reciproca dintre firma de delivery sau restaurantul cu livrare la domiciliu pe care-l ai si potentialii tai clienti este comunicarea.
Dar cum sa creezi, sa initiezi sau sa proiectezi comunicarea, daca nu te cunosti cu potentialii clienti?
Noi credem ca este foarte usor daca, pur si simplu, creezi tu un profil al consumatorului pe care ti-l doresti si, daca ai inceput de aici, inseamna ca este bine.
Daca i-ai facut un profil, care-ti convine, atunci e clar ca ti-l doresti de client, ca stii in linii mari ce fel de om este, ce gusturi are, ce locuri frecventeaza, ce obiceiuri de cumparare are si uneori mai mult decat atat, adica intuiesti inclusiv problemele pe care le are si tu ai putea sa le rezolvi prin ceea ce faci.
Acum urmeaza revelatia si marele semn de intrebare: De ce crezi ca esueaza de cele mai multe ori firmele de delivery in campaniile de comunicare?
Noi credem ca doar dintr-o eroare de intelegere. Da, eroare:
Comunicare nu inseamna un mesaj de la tine la clienti, ci si unul de la ei la tine, asta daca cumva ai crezut ca trebuie sa fie intr-un singur sens.
Comunicarea intr-un singur sens se cheama anunt si daca tu tot dai anunturi si nu stii cum au fost primite, atunci nici macar nu ai dreptul sa te superi, pentru ca, pur si simplu, nu ai pe cine, pentru ca, probabil, ai gresit adresa...
De aceea specialistii in marketing sustin ca nu trebuie sa existe firme de delivery sau restaurante cu livrare la domiciliu fara un plan de comunicare integrata de marketing, pentru ca in acel plan se creaza totul, de la profilul clientului ideal, pana la mijloace de atragere, de diferentiere si apoi de masurare si interpretare a efectelor comunicarii.
Brian Tracy spunea: Daca nu reusesti sa planifici, atunci planifici sa nu reusesti.
Planificarea fara strategie, fara oameni pregatiti prin training s-o implementeze, fara mijloace testate si moderne sau fara plan de rezerva, iarasi este sortita esecului.
Dar noi nu am creat aceasta rubrica pentru cei care isi planifica esecul, ci succesul, prin urmare, te invitam sa-i contactezi cu incredere pe specialistii in marketing si comunicare prezenti aici si apoi sa ne spui cum a fost dupa ce ai lucrat dupa plan si dupa strategii de marketing customizate pe brandul tau.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Praesent mauris tortor, convallis sit amet gravida sed, sagittis eu augue. Etiam
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Praesent mauris tortor, convallis sit amet gravida sed, sagittis eu augue. Etiam
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Praesent mauris tortor, convallis sit amet gravida sed, sagittis eu augue. Etiam