Ca sa intelegi mai bine principiile marketingului pentru restaurante cu autoservire, trebuie sa aplici corect astfel de idei de afaceri sau mai precis sa intelegi ca, infiintand un astfel de business intr-un loc nepotrivit, nici cel mai bun marketing nu te poate salva. Cum toti ne dorim sa infiintam cel mai bun restaurant cu autoservire, ca doar nu pornim o afacere de dragul de a ne ocupa timpul, lucrurile trec mai mult in sfera luciditatii si strategiei pornirii. Asadar gandeste-te mai bine cum se fidelizeaza clientii, mai mult decat sa te chinui sa-i aduci prin alte artificii si strategii de marketing, pentru ca primul lucru sau primul obiectiv este sa te plasezi corect, deci in zone aglomerate si sa ai un pret bun, care implicit iti vor aduce destui clienti pentru inceput. Dupa cum ai observat, noi suntem adeptii marketingului experiential, ca [...]
Asa cum cel mai bun marketing pentru servicii este serviciul insusi, promovarea restaurantelor cu autoservire se incadreaza oarecum in aceasta categorie, prin urmare, dupa ce te-ai asezat unde trebuie, ai ales cele mai bune retete culinare, ai angajat cel mai bun management, merita sa te gandesti care este cel mai ieftin mod de a te promova. In opinia noastra promovare inseamna sa intelegi procesul de comunicare ca la carte si asta nu se poate face, decat dupa un plan de comunicare integrata de marketing. Bineinteles dupa ce ai creat un brand bun, personificabil, promovabil si memorabil.
Brian Tracy spunea ca: "Daca nu reusesti sa planifici, de fapt planifici sa nu reusesti."Promovare nu inseamna ceea ce inteleg cei mai multi, adica foi de tava, fluturasi, pliante, mape, banner-e, spoturi tv sau radio si cine stie ce alte instrumente, ci cu mult mai [...]
Cand ne gandim la comunicare pentru restaurante nu intelegem neaparat tot promovare si publicitate in sensul atat de uzitat, ci partea extrem de importanta a fluxului de comunicare al unui restaurant, atat de la manager la angajati, de la angajati catre clienti, cat si la partea de PR pentru restaurante, care a devenit aproape o stiinta in sine.In acelasi mod putem face referire si la managementul responsabilitatii sociale, parte numita si RSC sau CSR (in engleza), devenita de asemenea o stiinta in sine, care pana nu demult era considerata ca parte a strategiilor de relatii publice.Exact cum spuneam la sectiunea in care vorbeam despre marketing pentru restaurante si aici exista un paradox de mentionat, exact pentru cei care nu vor sa se bata in preturi cu vecinii sai sau cu restaurantele cu acelasi specific.Daca te implici stiintific in campanii de [...]
N-ar trebui sa stai deloc pe ganduri, daca esti in cautarea unei idei de afaceri din domeniul restaurantelor, pentru ca nu ne intereseaza restaurantele care nu merg, de vreme ce sunt atatea restaurante unde se sta la coada pentru un pranz sau o cina.Secretul este doar cum faci, ca sa ai si tu cel mai bun restaurant din zona, cel mai bun marketing, management si cei mai buni furnizori. Atata tot.
Putem aproxima ca doar 20-30% dintre femeile si mamele sau barbatii care gatesc, fac zilnic acest lucru de placere, iar restul o fac din obligatie si atunci ar trebui sa privim zilnic la cei din jur si sa spunem: ok, gateste tu cand nu poti ajunge la restaurant, dar in rest te asteptam la noi. Si, atentie, nici macar nu am vorbit despre posibilitatea intrarii restaurantului tau in circuite de turism culinar!!!Iata mai jos tot ce-ti trebuie ca sa gasesti [...]