Rareori se intampla ca de managementul barurilor sa se ocupe adevaratii manageri, ori de aici apar si primele probleme, pierderea clientilor si, evident, scaderea vanzarilor.
Daca nu-ti permiti sa investesti in recrutarea si angajarea unui manager de bar, cu drepturi depline, atunci iti recomandam sa platesti training-uri sau consultanta in managementul unei asemenea afaceri si sa-l instruiesti corespunzator pe cel care se va ocupa de aceasta responsabilitate.
Cu sistemul de management astfel creat poti merge mai departe la partea de implementare a planului de comunicare integrata de marketing, iar cand toate acestea sunt facute, se cheama ca ai un bar cu un management profesional si de aici poti fi aproape sigur ca oricine iti intra in bar va inlege exact ce ti-ai dorit despre conceptul tau de afacerei.
Parcurgand corect cei cativa pasi prin care sa poti scoate rapid in evidenta conceptul, te poti gandi sa aspiri treptat, de la cea mai buna idee de afaceri, la titlul de cel mai bun bar din Bucuresti sau din orasul in care te afli si nu vei pierde clientii, care stii cat de greu se pot aduce inapoi, odata ce au fost dezamagiti de un angajat indolent.
Verificand prin baza de date, vei gasi o multime de traininguri si cursuri de barista, bartender, vanzari, marketing experiential, management si cursuri de arhitect de eveniment, mai ales daca spatiul iti permite sa te ocupi si de organizari de eveniemente.
Te asteptam apoi sa ne spui cum a fost.
Mult spor,
Echipa CH
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Praesent mauris tortor, convallis sit amet gravida sed, sagittis eu augue. Etiam
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Praesent mauris tortor, convallis sit amet gravida sed, sagittis eu augue. Etiam
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Praesent mauris tortor, convallis sit amet gravida sed, sagittis eu augue. Etiam