joi, 1 octombrie 2015
de Adrian Stavriu | Vizionări: 3523
Elaborand si folosind cu atentie strategia de signalistica pentru presemnalizarea unui restaurant, unei cafenele, unei ceainarii, pizzerii, cofetarii, unui bar, unei pensiuni sau unui hotel, descoperim ca este un lucru extrem de important si chiar vital in functionarea cu succes a afacerii tale HORECA. Cineva chiar imi spunea la un moment dat ca i-au fost vandalizate niste elemente de signalistica si ca de atunci i-au scazut vanzarile. Dar nu a pus din prima scaderea vanzarilor pe seama acestui lucru si a realizat de abia ulterior.Degeaba avem cea mai buna idee de afaceri si cel mai bun restaurant, cea mai buna cafenea, ceainarie, pizzerie sau altceva, daca nu intelegem ca este in firea lucrurilor ca doi oameni care traverseaza pe jos sau cu masina lungimea unei strazi sa nu ia decizia de a intra in pravalia noastra exact in prima secunda in care [...]
citește tot articolul
"Invazia" de pizerii din Bucuresti si din toata tara, cum ai observat si tu de altfel, ne arata cat de repede poate asimila un popor un obicei culinar strain si niste preparate din care, aparent, n-ai avea cum sa faci arta. Mai mult decat atat, la o simpla cautare pe Google, iti vei da seama ce batalie se duce intre astfel de idei de afaceri, intre retetele de pizza si cat de repede s-a ajuns chiar la rafinament. Si-atunci problema nu se pune daca merita sau nu, ci cum sa-ti deschizi o pizzerie in timp record, cum sa faci cea mai buna pizza fara sa investesti prea mult, care este cel mai bun loc pentru a-ti deschide o pizzerie restaurant si cat de bine stii sa promovezi o asemenea idee de afaceri cu iz italian. [...]