Noutati / evenimente

+
HoReCa după un an de pandemie
Pensiune la cheie Brasov
Idei de cofetarii

Sondaj

Hoteluri
Adrian Stavriu
Instalatii gaze si verificari HELPINSTAL

Marketing hoteluri

Marketingul pentru hoteluri nu difera cu mult fata de marketingul pentru restaurante, mai ales ca deseori hotelurile se insotesc cu restaurante, dar nici nu mai este oportun sa ne imaginam, chiar si pentru o secunda, ca oamenii mai calatoresc ca acum 15-20 de ani si ca au aceleasi obiceiuri de selectie si cautare a informatiilor despre sederea lor la o destinatie. Ce sa mai vorbim si despre rezervari, care acum se fac extrem de simplu si de fundamentat pe detalii, direct de pe un smartphone, chiar de la capatul celalalt al lumii.

In general este un act de curaj sa debutezi in afaceri din domeniul hotelier, fara sa fii specialist in marketing si in managementul hotelier sau fara sa angajezi din prima asemenea specialisti.

Cand spunem specialisti, ne referim, mai ales la aceia care sunt la curent cu noul val, numit Marketing 3.0 aplicat pe HORECA si pe industria ospitalitatii, cu marketingul experiential si cu tot ce inseamna „MICE Industry”.

Evident ca peste tot in lume se vorbeste despre turism experiential si se practica din ce in ce mai mult, in timp ce in Romania multi manageri de hoteluri inca mai considera ca oamenii merg la hoteluri sau pensiuni, ca sa doarma sau sa se odihneasca, in sensul perimat al cuvantului.

Cand te gadesti la proiectarea unui hotel, la decoratiuni interioare, la dimensionarea si dotarea bucatariei restaurantului sau, noi credem ca totul ar trebui sa inceapa de la marketing si de la punerea in opera a acestuia printr-un plan de comunicare integrata si nicidecum de la ideea de a costrui un hotel intr-o zona frumoasa. Este mult mai greu sa repari, decat sa pornesti cu o strategie de marketing bine fundamantata si un plan de afaceri viabil.

Asa cum spuneam, orice afacere de tip HORECA trebuie gandita ca o franciza si pentru asta vei gasi aici o multime de specialisti si consultanti experimentati in fiecare dintre domeniile de care ai nevoie, de la acte, autorizari, clasificari si certificari pentru hoteluri, furnizori de consumabile, pana la amenajari, utilaje, echipamente, decoratiuni, resurse umane, firme de training si chiar asistenta juridica, sisteme de securitate, paza si protectie sau contabilitate.

Turismul experiential nu poate fi pus in opera oricum, ci printr-o perfecta cunoastere a marketingului experiential, a dinamicii turismului in general, fie el national sau international.

Nimeni nu-ti atrage atentia sau putini ar face-o, daca marketingul tau e gresit. Pur si simplu vinzi sau nu vinzi.

Dupa ce te-ai pus la curent cu ultimul trend in turism si industria ospitalitatii, i-ai contactat pe cei mai buni specialisti in marketing si aplici acel plan de comunicare integrata de marketing pentru hotelul tau si strategiile ce decurg din acesta, asteptam cu nerabdare sa ne spui cat de multumit ai fost si cum ti s-a schimbat viata.

 

 

Promo 4

  • Pardoseli decorative NANOCHEM
  • Momentefericite.ro
  • Quartz FILM Video Studio
  • Tamplarie lemn stratificat ECOSTRAT

Afaceri la cheie


Testimoniale

  • TESTIMONIALE
    Iata de ce ar trebui sa se regaseasca aici cel putin cateva dintre testimonialele clientilor tai, daca ai legatura cu afaceri din [...]
  • Valoarea unui plan de comunicare integrata
    Te-ai intrebat vreodata de cate ori ti-ar creste vanzarile si cat de sigura ar fi afacerea, daca ai lucra dupa un plan de comunicare [...]

Parteneri

Chefs Of Romania bucatari
Promovare in portalul Consultanta Horeca