joi, 1 octombrie 2015
de Adrian Stavriu | Vizionări: 3518
Elaborand si folosind cu atentie strategia de signalistica pentru presemnalizarea unui restaurant, unei cafenele, unei ceainarii, pizzerii, cofetarii, unui bar, unei pensiuni sau unui hotel, descoperim ca este un lucru extrem de important si chiar vital in functionarea cu succes a afacerii tale HORECA. Cineva chiar imi spunea la un moment dat ca i-au fost vandalizate niste elemente de signalistica si ca de atunci i-au scazut vanzarile. Dar nu a pus din prima scaderea vanzarilor pe seama acestui lucru si a realizat de abia ulterior.Degeaba avem cea mai buna idee de afaceri si cel mai bun restaurant, cea mai buna cafenea, ceainarie, pizzerie sau altceva, daca nu intelegem ca este in firea lucrurilor ca doi oameni care traverseaza pe jos sau cu masina lungimea unei strazi sa nu ia decizia de a intra in pravalia noastra exact in prima secunda in care [...]
citește tot articolul
luni, 1 septembrie 2014
de Adrian Stavriu | Vizionări: 3225
Articol despre importanta strategiei de afaceri in domeniul HORECA si implementarea ei atat intr-un plan de afaceri, cat si-ntr-un PLAN DE COMUNICARE INTEGRATA DE MARKETING.PARADOXURILE UNICITATII1. Parafrazand-o pe Coco Chanel, careia trebuie sa-i dam dreptate: daca vrei sa fii de neinlocuit, intotdeauna trebuie sa fii diferit (unic). Este aplicabila si-n cazul ideii tale de afaceri? Uite un exemplu uluitor de graitor: Cineva atins de provocarea creativitatii, sa zicem, si-a gasit sa-si numeasca restaurantul "L'Inventore", nume frumos de altfel, care poate face referire la DaVinci, evident. Si, gandind ca am ales un nume bun, pentru ca asta ne este tentatia, deja mintea ne zboara la felul in care-l decoram. Nici vorba de PLAN DE COMUNICARE INTEGRATA!!!Vai cate idei mi-au si venit!!! Cate chestii tehnice, inventate de DaVinci, voi atarna de tavan...!!!2. Si-atunci, [...]
citește tot articolul
marți, 1 iulie 2014
de Mihai Trandafirescu QUARTZ FILM | Vizionări: 2452
Mereu se pune intrebarea daca sunt de ajuns tururile virtuale pentru promovarea restaurantelor, pensiunilor, cafenelelor, ceainariilor, hotelurilor, etc. sau o strategie de video marketing ar rezolva multe probleme, avand un randament mai bun.Sigur ca un fotograf profesionist ar spune ca tururile virtuale sunt mai valoroase, insa un specialist in marketing si comunicare iti va demonstra ca un set de filme de prezentare pot intregi povestea si nu exclud turul virtual.Chiar si cea mai buna idee de afaceri din domeniul HORECA, trebuie sa parcurga un proces si un drum pentru a capata viata. Iata ce am inteles eu foarte bine, in plus fata de ce stiam deja, cand am filmat Cursul de Arhitect de Eveniment:DE CE ESTE STRATEGIC VIDEO MARKETINGUL?1. Un tur virtual este, de regula, o chestie inerta si se face cu restaurantul gol, in timp ce oamenii care ar veni [...]
citește tot articolul