Primul pas in cunoasterea reciproca dintre firma de delivery sau restaurantul cu livrare la domiciliu pe care-l ai si potentialii tai clienti este comunicarea.Dar cum sa creezi, sa initiezi sau sa proiectezi comunicarea, daca nu te cunosti cu potentialii clienti?Noi credem ca este foarte usor daca, pur si simplu, creezi tu un profil al consumatorului pe care ti-l doresti si, daca ai inceput de aici, inseamna ca este bine.Daca i-ai facut un profil, care-ti convine, atunci e clar ca ti-l doresti de client, ca stii in linii mari ce fel de om este, ce gusturi are, ce locuri frecventeaza, ce obiceiuri de cumparare are si uneori mai mult decat atat, adica intuiesti inclusiv problemele pe care le are si tu ai putea sa le rezolvi prin ceea ce faci.Acum urmeaza revelatia si marele semn de intrebare: De ce crezi ca esueaza de cele mai multe ori firmele [...]
Este absolut halucinant cate firme de delivery s-au infiintat numai in Bucuresti in ultimii 3-4 ani si, mai ales, care sunt cifrele de afaceri insumate ale lor pe un an de zile, care depasesc patruzeci de milioane de EUR.Sigur ca este imbucurator, ca este o concurenta acerba si asta face sa creasca si nivelul de calitate si profesionalism, dar devin din ce in ce mai importante marketingul si comunicarea, pentru ca aici se duce cea mai mare batalie. Presupunand evident ca restul sunt bine puse la punct.Nici macar nu te poti pronunta care este cea mai buna firma de delivery, pentru ca sunt foarte multe bune.
[...]
Tot la consultanta ar trebui sa apelezi si pentru a alege cele mai fiabile masini, scutere sau biciclete pentru transport in regim delivery.Ca si la partea de telefonie, logistica si partea de auto este vitala unei firme de delivery sau unui restaurant cu livrare la domiciliu, pentru ca, mai ales in orele de varf, este dezastru sa ramai fara o masina, un scuter, o autorutilitara sau alt mijloc de transport dintre cele autorizate. Merita in primul rand sa faci dimensionarea logistica a dinamicii servirii, apoi sa hotarasti bugetul si la final sa alegi mijloacele de transport care se potrivesc atat pe timp de vara, cat si pe timp de iarna.Daca vorbim din perspectiva comunicarii integrate de marketing, noi am propune ca dupa infiintarea firmei de delivery sau restaurantului cu livrare la domiciliu sa incepi cu pasi mici, adica sa cuceresti zona cu zona, [...]