Noutati / evenimente

+
HoReCa după un an de pandemie
Pensiune la cheie Brasov
Idei de cofetarii

Sondaj

Hoteluri
Adrian Stavriu
Instalatii gaze si verificari HELPINSTAL

Cum se face presemnalizarea unui restaurant

Elaborand si folosind cu atentie strategia de signalistica pentru presemnalizarea unui restaurant, unei cafenele, unei ceainarii, pizzerii, cofetarii, unui bar, unei pensiuni sau unui hotel, descoperim ca este un lucru extrem de important si chiar vital in functionarea cu succes a afacerii tale HORECA.

Cineva chiar imi spunea la un moment dat ca i-au fost vandalizate niste elemente de signalistica si ca de atunci i-au scazut vanzarile. Dar nu a pus din prima scaderea vanzarilor pe seama acestui lucru si a realizat de abia ulterior.

Degeaba avem cea mai buna idee de afaceri si cel mai bun restaurant, cea mai buna cafenea, ceainarie, pizzerie sau altceva, daca nu intelegem ca este in firea lucrurilor ca doi oameni care traverseaza pe jos sau cu masina lungimea unei strazi sa nu ia decizia de a intra in pravalia noastra exact in prima secunda in care trec pe langa ea, chiar daca am avea o caseta luminoasa sau tuburi spectrale.

Da, marketingul viitorului si, evident, al prezentului, este MARKETINGUL ATENTIEI, pentru ca nu poti avea cota de piata, fara sa ai cota de atentie. Dupa ce ai captat ATENTIA, trebuie sa ai grija ce faci cu ea, pentru a o converti in procent cat mai mare in profit.

De aceea folosesc acest subiect de fiecare data la cursurile de marketing pentru restaurante, pentru ca, a recunoaste ca ai nevoie de presemnalizare, cu a sti cum se face presemnalizarea unui restaurant, nu este deloc acelasi lucru si nu se face mereu la fel, ci numai dupa o analiza aprofundata, la finele careia trebuie sa reiasa si strategia de outdoor si signalistica. Totul analizandu-se dupa buget si integrandu-se intr-un proces, care trebuie descris cu lux de amanunte intr-un PLAN DE COMUNICARE INTEGRATA DE MARKETING.

Chiar se poate tine un minicurs despre arta de a face presemnalizarea unui restaurant.

Ce trebuie retinut, este ca presemnalizare nu inseamna numai clasica signalistica:

1. Banner-e de semnalizare si panouri de presemnalizare identice din ambele directii;

2. Litere volumetrice sau panouri cu LED scumpe;

3. Totemuri pentru restaurant speciale cu diverse forme;

4. Casete luminoasetuburi spectrale sau

5. "Capra publicitara" sau stander-ul din fata restaurantului, pe care anunti cine stie ce pranz;

Mai poate insemna si:

1. Un bec special care sa-ti "fure" ochiul, facand niste flash-uri din cand in cand, pe care sa-l plasezi langa un panou luminat corespunzator, ce se vede de la 40-50 de metri si te ajuta sa citesti mesajul de pe acel banner, pe care altfel nu l-ai fi citit;

2. Un difuzor in apropiere, care sa emita niste sunete subliminale speciale, care te vor tine pe loc reflectand mai mult la posibilitatea de a intra in acel restaurant, acea cafenea, ceainarie, bar sau ce afacere HORECA ai tu;

3. Chiar si o masina spectaculoasa sau branduita spectaculos si oprita in fata sau putin inaintea restaurantului va face minuni, daca stii ce trebuie sa faci si ce mesaje sa pui pe ea, ca sa presemnalizezi corect;

4. Signalistica pe asfalt, inclusiv folosind vopsea fosforescenta.

5. Tunuri de mirosuri, care sa te topeasca de pofta cu aromele pe care le emana in jur. Imagineaza-ti ca o cofetarie, cafenea, patiserie sau ceainarie, poate sa-si tripleze vanzarile numai folosind marketingul prin mirosuri;

Iata ca dintr-o data, daca te vaitai cumva ca este scump sa presemnalizezi un restaurant, exista zeci de solutii destul de ieftine in raport cu incasarile pe care le vei avea.

In acel moment vei incepe deja sa realizezi forta comunicarii, forta atragerii atentiei si ce ar inseamna, daca ai aplica si strategii de marketing experiential.

Stii bine ca simturile ne impulsioneaza fara sa vrem si, de cele mai multe ori nu le putem rezista, de aceea tu trebuie sa asamblezi totul intr-un concept si o strategie, care poate avea o multime de tactici. Da, o strategie de marketing poate fi aplicata prin mai multe tactici si de aceea economisesti cand apelezi la specialisti pentru consultanta in marketing si comunicare.

M-as bucura sa-ti fi fost de folos aceste informatii si daca, DA, atunci nu ezita sa te abonezi la newsletter pe acest website, unde voi mai scrie articole despre marketing sau pe www.optimum-communication.ro, pentru ca lucrurile nu se opresc aici, ci aici este doar inceputul implinirii visului tau si a viziunii de marketing, care sa-i poata da viata, fara ezitari si timp pierdut cu incercari pe banii tai.

Doresc informatii suplimentare si idei

Promo 4

  • Pardoseli decorative NANOCHEM
  • Momentefericite.ro
  • Quartz FILM Video Studio
  • Tamplarie lemn stratificat ECOSTRAT

Afaceri la cheie


Testimoniale

  • TESTIMONIALE
    Iata de ce ar trebui sa se regaseasca aici cel putin cateva dintre testimonialele clientilor tai, daca ai legatura cu afaceri din [...]
  • Valoarea unui plan de comunicare integrata
    Te-ai intrebat vreodata de cate ori ti-ar creste vanzarile si cat de sigura ar fi afacerea, daca ai lucra dupa un plan de comunicare [...]

Parteneri

Chefs Of Romania bucatari
Promovare in portalul Consultanta Horeca