Noutati / evenimente

+
HoReCa după un an de pandemie
Pensiune la cheie Brasov
Idei de cofetarii

Sondaj

Hoteluri
Adrian Stavriu
Instalatii gaze si verificari HELPINSTAL

Promovare restaurante

Inainte de toate strategiile de promovare a restaurantelor, credem ca cea mai importanta strategie ramane buna pozitionare, concomitent cu alegerea specificului restaurantului. Si prin asta intelegem foarte mult.

Managementul personalului, bugetul investit si planul de comunicare integrata de marketing, vin de abia dupa si asta pentru ca, daca aceste lucruri sunt facute la superlativ, investitia in comunicare poate sa se reduca la o zecime din cat ar face-o altii cu restaurante cu specific asemanator sau plasate in locuri asemanatoare.

Deci chiar si cei mai buni specialisti in marketingul restaurantelor nu mai pot repara ceva ce a pornit gresit, mai ales daca nu ai sute de mii de EUR pentru promovare, atat la inceput, cat si pe parcurs.

Si-atunci, cand cauti idei de restaurante, nu la promovarea restaurantului trebuie sa te gandesti, ci la sustenabilitatea acelei idei si asta afli numai dupa consultanta. Cu aproximativ 60 EUR/ ora si ar fi nevoie cam de doua ore, deci cu doar 120 EUR scutesti zeci si sute de mii de EUR aruncati pe fereastra. De stres, de energie, de sacrificarea familiei nu mai vorbim...

Ai intrat vreodata in restaurantele experientiale ca Becker BRAU, Hard Rock Cafe, Planet Hollywood, Dive!, Bubba Gump, Pomp Duck, Circumstance, Iridium, Cypress Club, Medieval Times sau in Rainforest Cafe? Ce crezi ca-i face pe oameni sa intre in restaurantul Caffe Florian din Piata San Marco din Venetia si sa plateasca 15-17 EUR pe o cafea, cand stim bine ca pretul a doua lingurite de cafea este de 0,00... EUR, cu transport de oriunde din lume cu tot?

Daca intelegi sa aplici corect marketingul experiential si marketingul rumorii in restaurantul tau, construind totul cu aceste scopuri, comunicarea devine o bagatela, pentru ca aceste strategii ii vor face pe oameni sa-i aduca mereu pe altii si pe altii, fara a se putea epuiza acest flux la un moment dat si sa nu mai stii ce e de facut.

De ce crezi ca este mereu o lista mare de asteptare la Disney Club si de ce platesc parintii atatia bani pentru a le serba copiilor aniversarile acolo?

Cele ma bune restaurante par ca se promoveaza aproape de la sine si, pana la urma asta este tot farmecul. Dar, ca sa te asiguri ca este asa, va trebui sa-i alegi pe cei mai buni specialisti in marketingul restaurantelor, de la care si noi am invatat, pentru ca ei vor sti si ce strategii de evenimente sa aplice si ce nu mai merge si ce parghii in comunicarea restaurantelor, ce softuri si aplicatii online sau pe mobil pentru restaurante, portaluri, directoare s.a.m.d. au mai aparut si, mai ales, cum se imbina toate acestea, ca sa nu ai dureri de cap, facandu-le dupa ureche, doar pentru ca si altii o fac. Sunt multe lucruri subtile si nevazute, care-ti scapa la prima vedere si, incercand sa imiti, nu faci altceva decat sa fii un alt restaurant din pluton, care se uita cu tristete la cele care merg excelent.

Am adunat pentru tine o multime de consultanti in marketing, traineri, diversi specialisti si, evident furnizori de materiale publicitare, cu un grad mai mare de garantie, la care te invitam sa apelezi si apoi sa ne spui daca sunt la nivelul promis.

Dar nu uita, pana cand nu ai creat o fundatie a comunicarii, un sistem de masurare a fiecarei actiuni de promovare si asta dupa un plan de comunicare integrata, care sa includa toate acestea si o strategie de promovare pasiva, prin care restaurantul tau sa fie mereu cautat, tot ce investesti in promovarea restaurantului tau se pierde odata cu terminarea campaniei publicitare in care ti-ai pus o multime de sperante.

Sigur ca vei fi ispitit de ceea ce crezi ca stii sau de asazisi specialisti in marketing online te vei folosi de pagini de facebook pentru restaurante, de canale de youtube, de Pinterest, de portaluri si bloguri pentru restaurante, care pot fi slabe, mediocre sau minunate, dar nu le pune pe acestea inaintea unei strategii, pentru ca sunt doar niste instrumente si vei cadea in capcana in care au cazut si toti ceilalti.

LINISTEA SI SANATATEA TA SUNT MAI IMPORTANTE!

 

Oferte promovare restaurante


Promo 4

  • Pardoseli decorative NANOCHEM
  • Momentefericite.ro
  • Quartz FILM Video Studio
  • Tamplarie lemn stratificat ECOSTRAT

Afaceri la cheie


Testimoniale

  • TESTIMONIALE
    Iata de ce ar trebui sa se regaseasca aici cel putin cateva dintre testimonialele clientilor tai, daca ai legatura cu afaceri din [...]
  • Valoarea unui plan de comunicare integrata
    Te-ai intrebat vreodata de cate ori ti-ar creste vanzarile si cat de sigura ar fi afacerea, daca ai lucra dupa un plan de comunicare [...]

Parteneri

Chefs Of Romania bucatari
Promovare in portalul Consultanta Horeca