Noutati / evenimente

+
HoReCa după un an de pandemie
Pensiune la cheie Brasov
Idei de cofetarii

Sondaj

Hoteluri
Adrian Stavriu
Instalatii gaze si verificari HELPINSTAL

Optimum Integrated

Optimum Integrated este un concept de comunicare integrata de marketing lansat de OPTIMUM COMMUNICATION Romania, special pentru afaceri medii si mici, care, aplicat oricarei companii romanesti, sa poata depasi strategiile francizelor straine si afacerilor occidentale, astfel incat investitorii romani sa poata chiar ei transforma afacerea in franciza si nu neaparat sa cumpere francize straine, ca sa poata avea succes in afaceri.

Dar, te-ai intrebat ce inseamna de fapt FRANCIZA, cum si de ce functioneaza?

Asadar, in cei peste 16 ani de experienta, lucrand cu peste 25 de afaceri HORECA si peste 750 de afaceri in general, practica a demonstrat ca 95% dintre antreprenorii romani sunt tentati sa lanseze o afacere, chiar si-n domeniul HORECA, fara a avea o viziune la propriu, ci doar o idee de afaceri, care la un moment dat ti se poate parea chiar cea mai buna idee de afaceri.

Tot practica a demonstrat ca, asa cum spunea si vizionarul Brian Tracy: "Daca nu reusesti sa planifici, inseamna ca planifici sa nu reusesti". Asta inseamna ca oricat de multe restaurante, pensiuni, hoteluri, cafenele, ceainarii, pizzerii ai fi vizitat, ti-au placut si ti s-a parut ca le merge din plin, nu este obligatoriu ca, imitandu-i, si tie sa-ti mearga lafel. Si aceasta este de fapt drama si dezamagirea, descrise de cei mai multi clienti care ne solicita consultanta in marketing si vanzari.

Diferenta intre o scadere drastica a afacerii sau plafonarea ei si drama de a o inchide definitiv, este momentul in care te hotarasti sa lucrezi dupa un plan de comunicare de marketing.

Asta vine numai dupa ce analizezi profund si vezi unde ai gresit, ce lipseste si de ce te-ai plafonat sub nivelul asteptarilor si chiar nu poti sa scoti mai mult din ceva ce credeai ca va ajunge si nepotilor tai.

Deci totul porneste de la motto-ul: Viziunea este arta de a vedea ce este invizibil celorlalti si, in felul acesta ne punem intrebarea: Cum este posibil sa crezi ca ai avea o viziune la propriu despre un domeniu de activitate, daca nu ai lansat cel putin 5-6 afaceri din aceeasi industrie? Si daca fiecare dintre cele 5-6 ti-ar fi mers, poti spune ca nu a fost coincidenta si ca ai viziune la propriu.

Intorcandu-ne la FRANCIZA, nu te poti apuca sa lansezi una, daca nu ai testat-o macar in 2-3 locuri, pentru ca nu ti-o cumpara nimeni, daca nu ai demonstrat succesul in serie. Si, de fapt, ce inseamna acest lucru? Ca nimeni nu-ti cumpara o pretinsa viziune, ci doar o VIZIUNE testata.

Mai explicit decat atat, iata cateva din avantajele de a lucra dupa un plan de comunicare integrata si ce garanteaza succesul:

1. IMPLEMENTAREA - Planul poate fi aplicat de tine sau de o angajata cu notiuni medii despre comunicare. Asta pentru ca el trebuie urmarit pana cand iti intra in obisnuinta sa faci lucrurile corect;

2. INVESTITIA in plan se recupereaza imediat, pentru ca incepand campaniile de promovare ai fi cheltuit mult mai mult fara rezultat sau cu rezultate mici. Strategiile de promovare nu se aplica, pana nu sunt testate, anuland astfel pierderile. Un asemenea plan, insotit de consultanta porneste de la 4500 de EUR, deci mult sub o zecime din totalul investitiei intr-un restaurant;

3. ECONOMIA vine cu siguranta si din implemntarea lui in mediul online te aduce pe primele locuri pe Google in cautari si leaga strategic de platforma ta online toti satelitii social media pentru a fideliza;

4. VERIFICAREA Se implementeaza filtre, care nu te lasa sa gresesti in privinta pozitionarii afacerii, chiar daca te trezesti ca vine un competitor si se aseaza langa tine, fortandu-te sa faci ce face si el, iar daca nu ai fonduri sa fii nevoit sa inchizi;

5. DINAMICA IN TIMP - aplicand progresiv toate strategiile marketingului 3.0, inclusiv: marketing experiential, marketingul rumorii, marketing online, etc. Toate acestea facand ca potentialii tai clienti sa treaca treptat de la: SUSPECT > PROSPECT > SHOPPER > CUSTOMER > MEMBER la > BRAND ADVOCATE, mai bine spus, investitia in comunicare sa devina extrem de mica, pentru ca o vor face altii pentru tine.

Ce pierzi daca nu lucrezi dupa un asemenea plan?

Intreaba-i pe toti antreprenorii care isi platesc cu intarziere salariile si darile la stat, de ce au ajuns aici si precis vor vina pe criza, dar noi stim ca nu este asa, de vreme ce unora le merge foarte bine.

Iata ce spune proprietarul unui grup de interese economice, caruia i-am creat 8 branduri, intr-o emisiune de pe Money Channel, avantajele de a lucra dupa un plan de comunicare integrata de marketing. Pe la minutul 5 incepe sa aminteasca despre Adrian Stavriu, managerul Optimum Communication.

Pentru mai multe detalii:

Adrian Stavriu
Manager 
0722 738 227
office@optimum-communication.ro

 

Promo 4

  • Pardoseli decorative NANOCHEM
  • Momentefericite.ro
  • Quartz FILM Video Studio
  • Tamplarie lemn stratificat ECOSTRAT

Afaceri la cheie


Testimoniale

  • TESTIMONIALE
    Iata de ce ar trebui sa se regaseasca aici cel putin cateva dintre testimonialele clientilor tai, daca ai legatura cu afaceri din [...]
  • Valoarea unui plan de comunicare integrata
    Te-ai intrebat vreodata de cate ori ti-ar creste vanzarile si cat de sigura ar fi afacerea, daca ai lucra dupa un plan de comunicare [...]

Parteneri

Chefs Of Romania bucatari
Promovare in portalul Consultanta Horeca