joi, 1 octombrie 2015
de Adrian Stavriu | Vizionări: 3523
Elaborand si folosind cu atentie strategia de signalistica pentru presemnalizarea unui restaurant, unei cafenele, unei ceainarii, pizzerii, cofetarii, unui bar, unei pensiuni sau unui hotel, descoperim ca este un lucru extrem de important si chiar vital in functionarea cu succes a afacerii tale HORECA. Cineva chiar imi spunea la un moment dat ca i-au fost vandalizate niste elemente de signalistica si ca de atunci i-au scazut vanzarile. Dar nu a pus din prima scaderea vanzarilor pe seama acestui lucru si a realizat de abia ulterior.Degeaba avem cea mai buna idee de afaceri si cel mai bun restaurant, cea mai buna cafenea, ceainarie, pizzerie sau altceva, daca nu intelegem ca este in firea lucrurilor ca doi oameni care traverseaza pe jos sau cu masina lungimea unei strazi sa nu ia decizia de a intra in pravalia noastra exact in prima secunda in care [...]
citește tot articolul
marți, 28 iulie 2015
de Adrian Stavriu | Vizionări: 4209
Intrebandu-te cum se alege spatiul pentru un restaurant, o cafenea, o ceainarie, o cofetarie, o pizzerie, s-ar putea sa descoperi ca mai sunt multe lucruri de lamurit inaintea lansarii, care aparent pareau neimportante. Si uite-asa vei ajunge cel mai bun specialist in marketing pentru restaurante, daca inveti sa observi si sa eviti acele lucruri neobservabile, care-ti pot ruina visul. De ce crezi ca amintesc asta? In primul rand, este bine sa stii ca sunt 2 + 1 perspective pentru alegerea spatiului si ele se pot anula reciproc:1. PERSPECTIVA TEHNICO-LOGISTICA sau FUNCTIONALA - vecinatati (liniste publica), urbanismul sa permita amplasarea unui restaurant, spatiul util pentru aprobarea/ functionarea bucatariei, siguranta cetatenilor, servire alcool in apropierea scolilor, numarul minim de locuri de parcare, ca sa poti obtine un anume calificativ (stele restaurant), [...]
citește tot articolul
Cabinetul Individual de Psihologie Diana Stanciu este autorizat in specialitatile: Psihologia Muncii, Organizationala si Psihologie Aplicata in Domeniul Securitatii Nationale.Ofer RECRUTARE, SELECTIE SI EVALUARE PSIHOLOGICA IN DOMENIUL RESURSELOR UMANE, inclusiv pentru industria HORECACum fac recrutarea - preiau din randul persoanelor selectionate pe acela ale caror cunostinte profesionale in domeniu, personalitate si aptitudini corespund cel mai bine posturilor vacante, astfel incat acest lucru sa se faca pentru o durata mai mare de timp, iar antreprenorul sau managerul de restaurant, hotel, firma de catering, cofetaria sau orice alta afacere din industria ospitalitatii sa aiba timp suficient sa urmareasca ceilalti parametri.Pun accent, mai ales, pe selectia stiintifica a temperamentului viitorului angajat, care este, "barometric", forma de manifestare a personalitatii in [...]
Iata de ce ar trebui sa se regaseasca aici cel putin cateva dintre testimonialele clientilor tai, daca ai legatura cu afaceri din industria HORECA si OSPITALITATII din Romania si vrei sa oferi garantii inainte de a o face concurentii tai. NOTA IMPORANTA: Atat studiile, cat si practica ne demonstreaza ca DECIZIA DE CUMPARARE a clientilor nostri are la baza sau este influentata de doi piloni esentiali: UNCITATEA si GARANTIILE, de aceea, cand oferi din primele clipe unui client interesat aceste doua elemente, probabilitatea ca ei sa mai caute ceea ce-si doresc si-n alta parte se reduce de cateva ori. Si pentru ca a trecut vremea testimonialelor scrise, care vrand sau nevrand, pot fi puse la indoiala de cei pentru care le-ai solicitat, atunci cele mai bune raman testimonialele video, in care prospectii tai pot vedea nemijlocit parerea celorlalti clienti [...]