Ca sa economisesti mult cu promovarea unei firme de delivery, in opinia noastra, ar trebui sa te concentrezi pe creatia unui brand foarte bun, memorabil si recognoscibil, ceea ce n-ar fi foarte greu de realizat, daca ai sti criteriile dupa care potentialii clienti judeca valoarea. Iar pentru asta exista niste filtre si un iminent plan de comunicare integrata de marketing.
Asadar, primul lucru pe lista, ar fi sa proiectezi comunicarea ca pe un intreg, sa cunosti referentialul potentialilor clienti folosind modelul valorii asteptarilor si facand analiza competitiei.
Arta promovarii unei firme de delivery nu incepe cu a realiza cele mai bune si frumoase ambalaje si cele mai bune flyer-e sau pliante de prezentare, pentru ca intai trebuie creata povestea pe care vrei sa o spui, de la un capat la altul. Si apoi te concentrezi ca aceasta poveste sa ajunga "capitol cu capitol" la fiecare dintre potentialii clienti.
Oamenii cumpara de la oameni, pentru ca fiecare om inseamna o poveste. Si de aceea sustinem ca promovarea restaurantelor cu livrare la domiciliu nu se face dupa ureche si ca este neaparat nevoie sa apelezi la consultanta in comunicare integrata de marketing, pentru ca acolo sta povestea si strategia ei de promovare.
La cele de mai sus n-ar trebui sa ne intrebam de ce se face asa, ci cum se face, pentru ca sunt o multime de lucruri nevazute care compun o comunicarea perfecta si, fara a intelege procesul in sine de luare a deciziei, noi credem ca, doar imitandu-i pe cei care vin din occident cu idei de afaceri in domeniul restaurantelor cu livrare la domiciliu sau delivery, vom avea acelasi succes.
Necazul este ca aproape intotdeauna vom fi dezamagiti, daca nu intelegem procesul.
Sigur ca cei mai buni specialisti in marketing si cea mai buna firma specializata in comunicare pentru restaurante cu livrare la domiciliu sunt aceia care iti creaza podul intre tine si potentialii clienti si care te fac cautat si cautabil.
Daca vrei sa te convingi, intreaba-i pe ei, pentru ca am adunat in baza de date de aici pe cei mai buni.
Ii poti verifica pe baza filtrelor pe care ti le vor da si raspunsurilor pertinente la intrebarea:
- De ce crezi ca esti cel mai bun?
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Praesent mauris tortor, convallis sit amet gravida sed, sagittis eu augue. Etiam
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Praesent mauris tortor, convallis sit amet gravida sed, sagittis eu augue. Etiam
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Praesent mauris tortor, convallis sit amet gravida sed, sagittis eu augue. Etiam