Aparent marketingul unei spalatorii este ceva simplu si se bazeaza mai mult sau porneste de la pozitionarea in locuri aglomerate. Insa gasirea spatiului adecvat pentru spalatorie, in opinia noastra este doar inceputul.
Cu siguranta ca nu se infiinteaza firme specializate in marketing doar pentru spalatorii, asa ca poti apela cu incredere la consultanta in marketingul spalatoriei tale sau viitoarei spalatorii de la cei care sunt specializati in HORECA.
Ce intrebari iti recomandam sa le adresezi:
1. Cum se fixeaza pretul astfel incat sa nu fie nici prea mare, dar nici prea mic, pentru a nu fi nevoie sa-l schimbam prea des, stiind ca asta deranjeaza clientii?
2. Totusi, cum se face diferentierea prin pret in varianta moderna a marketingului pentru spalatorii?
3. Cum se fidelizeaza clientii spalatoriilor in modul cel mai rapid?
4. Cum se face un Joint-Venture pentru spalatorii?
5. Ce inseamna marketing sustenabil in cazul unei spalatorii?
6. Ce inseamna marketing experiential pentru spalatorii?
Iata asadar doar cateva intrebari la care ar trebui sa stie sa-ti raspunda adevaratii specialisti in marketing, pe care ii gasesti in baza noastra de date, atunci cand iti lansezi afacerea sau cand vrei sa-ti optimizezi profitul.
Pentru noutati te invitam sa te abonezi la newsletter.
Mult spor,
Echipa CH
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Praesent mauris tortor, convallis sit amet gravida sed, sagittis eu augue. Etiam
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Praesent mauris tortor, convallis sit amet gravida sed, sagittis eu augue. Etiam
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Praesent mauris tortor, convallis sit amet gravida sed, sagittis eu augue. Etiam