Noutati / evenimente

+
HoReCa după un an de pandemie
Pensiune la cheie Brasov
Idei de cofetarii

Sondaj

Hoteluri
Adrian Stavriu
Instalatii gaze si verificari HELPINSTAL

Platforme web delivery

A trecut demult vremea website-urilor pentru restaurante si firme de delivery in forma lor clasica si banala si a venit vremea platformelor online de vanzari si marketing prin continut.

Exact cum spuneam la sectiunea legata de promovarea firmelor de delivery si a restaurantelor cu livrare la domiciliu, daca vrem sa ne diferentiem fundamental de ceilalti, ne tratam clientii ca pe niste parteneri si nu ca pe niste soldati aliniati in ordine si, la cel mai mic semn, sa fie gata sa "traga in noi" cu cardul din dotare. Laughing

Asta nu se cheama comunicare, ci tragere, daca aruncam in cartier zeci de mii de pliante si flyer-e sau cumparam numai campanii SEO AdWords si suna mereu a 'VREAU BANII TAI", daca nu vrem sa tinem cont si de parerea clientilor si le comunicam, pardon, ii anuntam doar ce vrem noi si credem ca-i intereseaza.

De vreme ce sunt mii de firme de delivery si restaurante cu livrare la domiciliu, fiecare cu cate cel putin 4-5 oferte speciale si promotii, cum iti imaginezi ca cineva se va hotara repede si usor sa cumpere exact de la tine, indiferent daca mergi pe o nisa de marketing si crezi ca stii totul despre publicul tau.

Spuneam, comunicarea este un flux cu dublu sens si, daca nu ai implemantat un plan de comunicare integrata de marketing, nu poti urca pe scara valorii in relatia cu publicul tinta.

Modelul de marketing occidental califica publicul si loialii asa:

1. SUSPECT - este publicul despre care banuiesti ca ti se potriveste

2. PROSPECT - este publicul despre care ai ceva informatii si date de contact

3. SHOPPER - este cel care a cumparat odata de la tine

4. CUSTOMER - este un client care a cumparat de cel putin doua ori

5. MEMBER - este un client care deja face parte dintr-o forma de loializare si

6. ADVOCATE - este acel super-loial care face vanzarea pentru tine si pentru brandul tau

Tu pentru ce fel de clienti te pregatesti? Si cata vreme vrei sa depinzi de altii in privinta investitiei in comunicare?

Un sistem si o strategie de marketing online bine puse la punct, cu mult marketing prin continut si video marketing iti poate schimba viata pur si simplu, pentru ca numai asa reusesti sa califici prospectii si sa intri in contact cu ei, pas cu pas, pana la rangul de "ADVOCATE" si in felul acesta investesti putin mai mult la inceput, pana intra in functiune sistemul si, ulterior, din ce in ce mai putin in comunicare.

De aceea sustinem ca este mare nevoie de consultanta in marketing integrat si in marketing online, pentru ca, daca apelezi doar la firme de webdesign sau programare, asta vei avea, design si programare web, dar niciodata comunicare integrata si un sistem care sa-ti faca peste 80% din munca ta sau a oamenilor de vanzari.

In noul marketing, daca stii sa te faci cautat si cautabil, un set de filme de prezentare si o strategie de video marketing va face cat o armata de vanzatori, care ar bate din usa in usa sa-ti vanda produsele si/sau serviciile. Acum nici profesorii nu mai fac meditatii cu 2-3 copii la domiciliu, ci fac lectii filmate si platesti accesul la acele lectii online sau incaseaza bani din vizionarile si reclamele vandute de Youtube.

Mai pui pe platforma si 5-6 testimoniale video si ai umanizat totul, fara a mai avea nevoie de salarii, de dari la stat, de masini, de laptopuri, telefone, traininguri si alte griji cu angajatii.

Ce zici, avem dreptate?


Oferte de platforme web delivery


Promo 4

  • Pardoseli decorative NANOCHEM
  • Momentefericite.ro
  • Quartz FILM Video Studio
  • Tamplarie lemn stratificat ECOSTRAT

Afaceri la cheie


Testimoniale

  • TESTIMONIALE
    Iata de ce ar trebui sa se regaseasca aici cel putin cateva dintre testimonialele clientilor tai, daca ai legatura cu afaceri din [...]
  • Valoarea unui plan de comunicare integrata
    Te-ai intrebat vreodata de cate ori ti-ar creste vanzarile si cat de sigura ar fi afacerea, daca ai lucra dupa un plan de comunicare [...]

Parteneri

Chefs Of Romania bucatari
Promovare in portalul Consultanta Horeca