Noutati / evenimente

+
HoReCa după un an de pandemie
Pensiune la cheie Brasov
Idei de cofetarii

Sondaj

Hoteluri
Adrian Stavriu
Instalatii gaze si verificari HELPINSTAL

Management fast food

Daca ti-ai imaginat vreodata ca managementul unui fast food este un lucru usor, sa stii ca nu va dura mult pana te vei lamuri, ca nu este deloc asa.

Toata lumea vede simplist lucrurile si intelege ca, daca te ocupi de personal, de aprovizionare, de partea economica si altele asemenea, cam acolo se termina managementul.

Afla ca faptul ca un flux mare de clienti aduce cu sine, multa marfa, mult trafic si multi furnizori, asta inseamna ca apare si cresterea expunerii la o gramada de probleme.

Intotdeauna din zecile de mii de clienti se va gasi, proportional cu numarul lor si o parte de clienti care-ti vor cauta nod in papura, nemultumiti de felul lor, clienti cu sensibilitati la anumite ingrediente pe care le pui in preparate si o multime dintre ei dispusi sa se razboiasca cu tine chiar si pe motive sau cauze total inchipuite.

De aceea angajarea celui mai bun manager de fast food si apelarea la consultanta, te va scuti de multe dureri de cap, pentru ca va sti sa treaca peste asemenea chestii si nu doar sa treaca peste ele, ci, mai ales, sa preintampine toate aceste probleme.

Daca ai citit articolele postate la resurse, este foarte posibil sa descoperi ca si managementul deseurilor iti poate incurca socotelile.

Si managementul capitalului de brand si al imaginii sunt iarasi importante: odata, ca nu este bine sa te apuci de promovare, pana nu este domeniul inregistrat si apoi asocierile pe care le faci, trebuie sa ti se si potriveasca.

Pentru ca n-a fost niciodata de ajuns sa ai cea mai buna idee de afaceri, ca sa si castigi bani cu ea, noi suntem convinsi ca ajungerea la un maxim se poate face numai cu un plan de comunicare integrata, care sa te ajute sa si comunici tot ce faci bun.

Prin maxim noi intotdeauna intelegem ca ai parcurs un proces, la finele caruia peste 50% dintre clienti te recomanda si nu mai este nevoie sa tot investesti in comunicare.

Si nu uita, ca lucrezi cu oameni, iar oamenii pot fi sedusi de milioane de chestii diferite, pana sa ajunga la tine, ca sa poti avea o afacere fluida.

Finalmente managementul unui fast food se reduce la managementul unui proces de "imprietenire" intre tine, ideea ta si oamenii carora te adresezi.

 

Promo 4

  • Pardoseli decorative NANOCHEM
  • Momentefericite.ro
  • Quartz FILM Video Studio
  • Tamplarie lemn stratificat ECOSTRAT

Afaceri la cheie


Testimoniale

  • TESTIMONIALE
    Iata de ce ar trebui sa se regaseasca aici cel putin cateva dintre testimonialele clientilor tai, daca ai legatura cu afaceri din [...]
  • Valoarea unui plan de comunicare integrata
    Te-ai intrebat vreodata de cate ori ti-ar creste vanzarile si cat de sigura ar fi afacerea, daca ai lucra dupa un plan de comunicare [...]

Parteneri

Chefs Of Romania bucatari
Promovare in portalul Consultanta Horeca