Noutati / evenimente

+
HoReCa după un an de pandemie
Pensiune la cheie Brasov
Idei de cofetarii

Sondaj

Hoteluri
Adrian Stavriu
Instalatii gaze si verificari HELPINSTAL

As vrea sa am cat mai multe mese sau camere ocupate

As vrea sa am cat mai multe mese sau camere ocupate, dar clientii sa vina si cu prietenii

Mihai Trandafirescu specialist in video marketingSunt Mihai Trandafirescu, un pasionat regizor de experiente vizuale si cameraman, care a reusit sa-si gaseasca propria reteta de identificare a momentelor de sclipire ale oamenilor si ale afacerilor lor, astfel incat, puse-ntr-o poveste, sa iasa intotdeauna cea mai de succes.

Este minunat ca-ti doresti sa-ti mearga afacerile din plin, sa ai cat mai multe mese sau camere ocupate si sa nu depinzi numai de reclama.

Dar iata ce am invatat eu la Cursurile de Marketing Experiential cu Adrian Stavriu si ti se va parea genial, daca aplici corect in toata strategia ta.

CAPTAREA ATENTIEI

Cand oamenii intentioneaza sa ajunga la restaurant, ceainarie, cafenea si asa mai departe sau sa se cazeze la hotel, este evident ca trec in revista optiunile in cel putin 3 moduri diferite:

1. Cauta pe Google, dupa sintagme de genul:

> Restaurante italiene Bucuresti

> Ceainarie zona Dorobanti

> Restaurante cu specific mediteranean Bucuresti

> Restaurante chinezesti secrorul 1 Bucuresti

2. Merg intr-o zona cu restaurante, cum ar fi centrul istoric al Bucurestiului si vad ce li se pare mai interesant

3. Sau discuta tema cu cineva din anturaj prin sms sau Facebook si decid.

Practic, totul se intampla exact ca atunci cand hotarasti sa-ti umpli seara cu niste momente minunate si iei la rand trailer-ele filmelor nou aparute, ca sa te decizi la care din ele vrei sa mergi.

Sa nu-mi spui ca tu, atunci cand vrei sa-ti petreci o seara frumoasa, te mai multumesti doar cu vizualizarea afiselor filmelor si nu cauti trailerele mai intai?!

Atunci cand restaurantul tau, hotelul, ceainaria, cafeneaua sau pensiunea ta, se afla intr-o lista de genul > RESTAURANTE ITALIENE BUCURESTI, CAFENELE IN BUCURESTI, etc. de pe un portal, daca numele n-a fost mai spectaculos sau mai sonor decat al celorlalti din lista si n-a iesit in evidenta prin ceva, deja ti-ai ratat sansa de a fi vizitat.

Ce-ar fi, insa, daca nu l-ai lasa pe cautator sa ajunga pe portaluri de acest gen daca ai ratat sansa numelui cel mai sclipitor, sa nu lasi lucrurile la intamplare si sa iesi doar tu cu un video intr-o asemenea lista de potentiale cautari pe domeniul tau?

Tu pe care din lista ai alege sa dai prima data click, daca ar urma sa devii mireasa ai fi cautat exact asa > machiaj profesional mireasa?

Machiaj profesional mireasa

Am ajuns asadar la faza in care decizi cat de important este sa apari cu un video intr-o lista saraca de video. Inseamna ca din start nu ai ratat sansa sa fii prima optiune.

Sigur ca urmatoarea discutie este executia acestui video, astfel incat sa-l faci pe interlocutor sa inteleaga ca, ajungand la tine, va vedea mai mult decat arata acel video, deci, practic, fara sa fii specialist in marketingul restaurantelor, ai inteles ca nu trebuie sa te miri de ce nu merge afacerea, daca nu iti acorzi sansa sa fii primul observat.

Pentru ca aceste lucruri sa se intample tot timpul si clientii diferiti sa te gaseasca mereu, te invitam la o discutie si un Studiu BUTTERFLY, ca sa vedem potentialul afacerii tale de a crea “fluturi in stomac” clientilor potentiali si cum putem face ca asta sa-ti dea linistea, ca este cea mai profitabila investitie pe care ai facut-o dupa amenajarea si lansarea restaurantului.

Daca vrei sa vezi intr-un video si motivele pentru care am fost ales membru onorific in Problem Solving ACADEMY, urmeaza acest link >> SPECIALIST IN VIDEO MARKETING

Tel: 0732 163 433
E-mail: studio@quartzfilm.ro
www.quartzfilm.ro

Doresc Studiul BUTTERFLY

Promo 4

  • Pardoseli decorative NANOCHEM
  • Momentefericite.ro
  • Quartz FILM Video Studio
  • Tamplarie lemn stratificat ECOSTRAT

Afaceri la cheie


Testimoniale

  • TESTIMONIALE
    Iata de ce ar trebui sa se regaseasca aici cel putin cateva dintre testimonialele clientilor tai, daca ai legatura cu afaceri din [...]
  • Valoarea unui plan de comunicare integrata
    Te-ai intrebat vreodata de cate ori ti-ar creste vanzarile si cat de sigura ar fi afacerea, daca ai lucra dupa un plan de comunicare [...]

Parteneri

Chefs Of Romania bucatari
Promovare in portalul Consultanta Horeca