Noutati / evenimente

+
HoReCa după un an de pandemie
Pensiune la cheie Brasov
Idei de cofetarii

Sondaj

Hoteluri
Adrian Stavriu
Instalatii gaze si verificari HELPINSTAL

Promovare hoteluri

Toti cei din industria ospitalitatii, care au avut ca preocupare strategiile de marketing si au reusit sa ajunga specialisti in promovarea hotelurilor, stiu ca orice poveste din industria hoteliera, care porneste de la OASPETE spre hotel, spre antreprenor sau investitor si nu invers, poate fi o poveste cu final fericit.

Pozitionarea in jurul OASPETELUI si nu a locului in care construim cladirea si marimea cladirii, fiind cea mai importanta, de aici ar trebui sa porneasca si promovarea hotelurilor, indiferent cat de mici, de mari, de rustice, de sculptate in gheata, de urcate in copac, de plutitoare sau de salbatice sunt ele.

Daca ne aducem aminte de studiul de caz din istoria publicitatii, de batalia pozitionarii si promovarii, dintre motelurile „Red Roof” si „Motel 6” din SUA, incepem sa ne dam seama ce vor oaspetii de fapt si care este cel mai bun hotel din punctul lor de vedere.

Odata cu avansul urias al tehnologiei, suntem la momentul in care de pe acelasi telefon mobil, tableta sau terminal, poti sa cauti, sa analizezi, sa rezervi o calatorie, o camera, sa platesti accesul la spectacole, la cinema, la meci, ba, chiar mai mult, sa-ti cumperi snacks-uri de la un tonomat. Crezi ca te mai poti promova altundeva decat pe asemenea instrumente?

Iti mai poti imagina ca cea mai buna metoda de promovare a hotelurilor de acum cativa ani a ramas valabila si astazi, cand globalizarea a deschis toate portile spre aproape orice optiune de pe Planeta? Ca, urmarind anumite promotii, poti sa faci o cursa catre Madrid cu avionul la doar 50 sau 70 de EUR de persoana?

Oamenii, datorita comodificarii facilitate de Google, au libertatea si curajul sa caute, cu ajutorul instrumentelor nou aparute, o extrem de mare VALOARE, la preturi incredibil de mici. Si atunci orice discutie despre promovarea hotelurilor trebuie facuta pornind de la VALOARE spre optiunile de a fi gasita sau descoperita acea VALOARE, dar bine explicitata, pentru a fi perceputa.

Fara un studiu de piata si fara un plan de comunicare integrata de marketing urmarit riguros, pentru a obtine rezultate mari cu eforturi mici, riscam sa vorbim peretilor si atunci peretii ne vor fi oaspetii si nu anumite categorii de oameni, de care avem nevoie ca parteneri de discutie si cautatori de valoare, pentru a le veni in intampinare.

Tot mai multi au inteles ca, in afara de a fi prezent pe toate agregatoarele de booking, cea mai buna metoda de promovare a unui hotel ramane content marketingul sau marketingul prin continut. De aceea, marketingul prin continut a ajuns o stiinta in sine.

Si, pentru ca orice vis trebuie sa poarte un nume, cand te gandesti la OASPETE, trebuie sa alegi mai intai cel mai bun nume pentru hotelul tau. Si de aici cam incep toate.

Ca sa te putem ajuta, am ales pentru tine o multime de firme si agentii specializate in promovarea hotelurilor, pensiunilor si restaurantelor, firme de training, specialisti si consultanti online si offline.

Asteptam in schimb sa ne spui cum au evoluat lucrurile, dupa ce ai inceput totul cu dreptul.

Promo 4

  • Pardoseli decorative NANOCHEM
  • Momentefericite.ro
  • Quartz FILM Video Studio
  • Tamplarie lemn stratificat ECOSTRAT

Afaceri la cheie


Testimoniale

  • TESTIMONIALE
    Iata de ce ar trebui sa se regaseasca aici cel putin cateva dintre testimonialele clientilor tai, daca ai legatura cu afaceri din [...]
  • Valoarea unui plan de comunicare integrata
    Te-ai intrebat vreodata de cate ori ti-ar creste vanzarile si cat de sigura ar fi afacerea, daca ai lucra dupa un plan de comunicare [...]

Parteneri

Chefs Of Romania bucatari
Promovare in portalul Consultanta Horeca