Managementul unei firme de delivery si angajarea managerilor trebuie facute dupa noile norme ale responsabilitatii si este absolut vital in contextul competitional actual.
El incepe de la previziuni si se termina la finalizarea targetelor financiare, ceea ce conteaza cel mai mult si justifica angajarea unuia specializat.
In Romania se obisnuieste ca manager al firmei de delivery sa fie de multe ori proprietarul afacerii, de aceea responsabilitatea asupra viziunii o poarta acestia.
Prin urmare iti recomandam sa urmaresti sarcinile pe care le are un manager specializat angajat al unei francize de delivery, dintre cele renumite si vei vedea cate obligatii are si ca nu este floare la ureche.
Antreprenorii care au inteles bine lectia au inceput chiar sa angajeze astfel de manageri si chiar consultanti, tocmai pentru ca a venit vremea ca experienta sa se vanda din ce in ce mai scump.
Noi va recomandam sa-i cautati pe aceia cu pregatire multidisciplinara, care se vor adapta usor la schimbari de strategie sau o vor crea chiar ei.
Putine firme de delivery isi permit sa angajeze si manager si specialisti in marketing, asadar managerul de astazi trebuie sa fie specializat si-n marketing si comunicare, ba, mai mult, noile generatii de manageri sunt pregatite pentru repozitionare si rebranding, daca directia in care a pornit restaurantul este gresita.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Praesent mauris tortor, convallis sit amet gravida sed, sagittis eu augue. Etiam
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Praesent mauris tortor, convallis sit amet gravida sed, sagittis eu augue. Etiam
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Praesent mauris tortor, convallis sit amet gravida sed, sagittis eu augue. Etiam