Noutati / evenimente

+
HoReCa după un an de pandemie
Pensiune la cheie Brasov
Idei de cofetarii

Sondaj

Hoteluri
Adrian Stavriu
Instalatii gaze si verificari HELPINSTAL

Promovare restaurante cu autoservire

Asa cum cel mai bun marketing pentru servicii este serviciul insusi, promovarea restaurantelor cu autoservire se incadreaza oarecum in aceasta categorie, prin urmare, dupa ce te-ai asezat unde trebuie, ai ales cele mai bune retete culinare, ai angajat cel mai bun management, merita sa te gandesti care este cel mai ieftin mod de a te promova.

In opinia noastra promovare inseamna sa intelegi procesul de comunicare ca la carte si asta nu se poate face, decat dupa un plan de comunicare integrata de marketing. Bineinteles dupa ce ai creat un brand bun, personificabil, promovabil si memorabil.

Brian Tracy spunea ca: "Daca nu reusesti sa planifici, de fapt planifici sa nu reusesti."

Promovare nu inseamna ceea ce inteleg cei mai multi, adica foi de tava, fluturasi, pliante, mape, banner-e, spoturi tv sau radio si cine stie ce alte instrumente, ci cu mult mai mult decat atat.

Daca vrei sa ai cel mai bun restaurant cu autoservire, cu minim de efort ca si investitie, atunci promovare inseamna, intai sa ai cea mai buna idee de afaceri pentru zona in care te-ai amplasat si apoi sa treci publicul tinta prin cele 6 etape de calificare: specialistii in marketing din occident le enumera astfel SUSPECT - PROSPECT - SHOPPER - CUSTOMER - MEMBER - BRAND ADVOCATE.

Ce poate fi mai bine decat sa-i aduci pe clienti la stadiul de a-ti promova ei singuri restaurantul cu autoservire?

Daca faci asta matematic, dar pui si suflet, este imposibil sa nu reusesti, pentru ca oamenii vor simti ca iti este drag sa faci acest lucru si ca te-ai gandit si la ei in timp ce lucrai la idee.

Acum vine intrebarea fireasca: Tie iti place ca altii sa hotarasca in numele tau?

Atunci, daca-ti pasa, acest lucru se va vedea si din faptul ca initiezi un dialog cu ei si astepti parerea si impresia lor, ori acest lucru se face cate putin in restaurant, dar cel mai simplu si strategic pe o platforma online, care, paradoxal, iti este foarte utila, daca te gandeai cumva ca nu ai nevoie.

Iar cand vei vinde francize HORECA sau vei lansa pe piata cele mai bune oferte, practic vei descoperi de ce ti-a trebuit o platforma online strategic gandita, pentru ca o vei vinde "vie" si impanata cu impresii si cu o gramada de loiali sau fani.

Daca vanezi succesul si-ti pasa de afacerea ta, dorind sa o lasi nepotilor tai, atunci cauta cea mai buna consultanta in promovarea restaurantelor cu autoservire, chiar si-n baza noastra de date si fii consecvent in calitate si-n atentia fata de dialogul cu clientii, pentru ca sigur vei reusi.

Mult succes iti dorim,
Echipa CH


Promo 4

  • Pardoseli decorative NANOCHEM
  • Momentefericite.ro
  • Quartz FILM Video Studio
  • Tamplarie lemn stratificat ECOSTRAT

Afaceri la cheie


Testimoniale

  • TESTIMONIALE
    Iata de ce ar trebui sa se regaseasca aici cel putin cateva dintre testimonialele clientilor tai, daca ai legatura cu afaceri din [...]
  • Valoarea unui plan de comunicare integrata
    Te-ai intrebat vreodata de cate ori ti-ar creste vanzarile si cat de sigura ar fi afacerea, daca ai lucra dupa un plan de comunicare [...]

Parteneri

Chefs Of Romania bucatari
Promovare in portalul Consultanta Horeca