Noutati / evenimente

+
HoReCa după un an de pandemie
Pensiune la cheie Brasov
Idei de cofetarii

Sondaj

Hoteluri
Adrian Stavriu
Instalatii gaze si verificari HELPINSTAL

Promovare patiserii

Sigur ca exista lectii, modele, studii de caz si intregi sisteme de promovare ale unei patiserii, insa la baza, lucrurile sunt relativ simple. Mai precis, totul porneste de la povestea din spatele preparatelor tale, poveste care, evident ca include si oamenii care au creat-o si care fac cu totul parte din ea.

Noi n-am cumpara, de pilda, produse de patiserie realizate integral de un robot si aici ne referim la posibila existenta a unui robot care ar crea retete de patiserie, le-ar prepara si chiar le-ar vinde, pentru ca un robot e ceva mult prea rece si poate gresi. Poate am gusta, ca sa ne amuzam, dar nu mai mult de atat.

Chiar daca si omul poate gresi, totusi insufletirea pe care o transmite povestea unui cofetar sau patiser este mult mai puternica si emotionanta, decat a unui robot inteligent.

Asta pentru ca asa suntem noi oamenii sensibili la un zambet, la un cadou facut din suflet, la povesti care ne aduc aminte de copilarie, de bunici sau rude care nu mai exista s.a.m.d.

Promovarea unei patiserii inseamna implementarea povestii si asta porneste de la alegerea numelui pentru o patiserie intr-un fel special. Daca numele este corect, strategic ales, cu rezonanta in mintea cumparatorilor, atunci in nume se capitalizeaza tot ce vei investi in promovare. De aceea se si numeste capital de brand.

Lucrand sub acest imperativ, de a-ti aduce povestea la viata printr-un plan de comunicare integrata si a capitaliza tot ce investesti in promovarea pe masini, in marketingul online, in design-ul ambalajelor, in decoratiunile interioare sau chiar si in mesajul de pe robotul telefonic, atunci cand cineva suna dupa program sau cand telefonul este ocupat.

Totul se termina cu bine exact atunci cand NU suntem tentati sa consideram colantarea masinilor, marketingul online, design-ul ambalajelor, decoratiunile interioare si toate celelalte piese ale planului de comunicare integrata, fiecare ca pe un scop in sine.

Bineinteles ca e bine sa stam cu un ochi pe competitorii nostri, ca sa vedem cum actioneaza, dar nu trebuie sa-i imitam, doar pentru ca ni s-a parut ca fac ceva special, ci trebuie sa avem propria personalitate, inconfundabila si strategic prezentata si in asta consta de fapt promovarea unei patiserii.

Cauta in baza de date acele companii specializate in fiecare dintre domenii, dar nu te indeparta de la PLAN, cel care asambleaza totul intr-un intreg, exact cu acea coerenta, consistenta si consecventa, care transforma totul intr-un CAPITAL.

Asta pentru ca nu ne imaginam ca vrei sa te pensionezi muncind pana la epuizare in propria afacere, ci vrei sa-ti mai si poti trai viata.

Iar daca vreodata vrei sa te retragi pur si simplu din afacere e mult mai usor si profitabil sa vinzi o poveste de succes sau o franciza de patiserie, decat utilaje la mana a II-a si un spatiu inchiriat, pentru ca asa vei recupera si o parte din investitia facuta de-a lungul timpului in promovare, in training-uri, in cursuri si-n lucrurile care nu se vad, dar se pot simti.

Abonandu-te la newsletter ai toate sansele sa fii la curent cu tot ce este nou in consultanta HORECA si-n industria ospitalitatii, in general.

Mult succes si spor iti dorim, 
Echipa CH

Promo 4

  • Pardoseli decorative NANOCHEM
  • Momentefericite.ro
  • Quartz FILM Video Studio
  • Tamplarie lemn stratificat ECOSTRAT

Afaceri la cheie


Testimoniale

  • TESTIMONIALE
    Iata de ce ar trebui sa se regaseasca aici cel putin cateva dintre testimonialele clientilor tai, daca ai legatura cu afaceri din [...]
  • Valoarea unui plan de comunicare integrata
    Te-ai intrebat vreodata de cate ori ti-ar creste vanzarile si cat de sigura ar fi afacerea, daca ai lucra dupa un plan de comunicare [...]

Parteneri

Chefs Of Romania bucatari
Promovare in portalul Consultanta Horeca