Noutati / evenimente

+
HoReCa după un an de pandemie
Pensiune la cheie Brasov
Idei de cofetarii

Sondaj

Hoteluri
Adrian Stavriu
Instalatii gaze si verificari HELPINSTAL

Platforme web restaurante

Website-urile pentru restaurante au murit, traiasca platformele web! Ar zice consultantii in comunicare integrata de marketing si marketing online.

Numai daca intrebi la registrul comertului cate restaurante sunt in Bucuresti sau in Brasov, Iasi, Constanta, Cluj, Timisoara, Craiova si alte orase mari si ti se taie respiratia. Si atunci cum sa mai ai curaj sa te gandesti la lansarea unui restaurant, daca nu esti pregatit la capitolul marketing online si comunicare in social media.

Vei spune: dar am cel mai bun bucatar din oras, am cele mai bune retete, am dotari si decoratiuni pentru restaurantul meu pe care altii nu le au.

Sigur ca-ti vom da dreptate, dar pana ajung potentialii clienti sa te cunoasca si sa stie pe mana cui au intrat, mai este ceva de lucru.

Pentru ca multi confunda comunicarea cu bombardarea cutiilor postale cu pliante publicitare si fluturasi, noi credem ca a venit momentul sa-i trezim la realitate, spunandu-le ca fara un flux cu dublu sens, nu poate fi vorba de comunicare ci de anunt.

De aceea spuneam ca, daca vrei sa ai succes sigur, se impune lucrul dupa un plan de comunicare integrata de marketing, pe care sa-l traduci cat poti tu de mult in mediul online. Doar in felul acesta te poti face cautat si cautabil si te diferentiezi major de competitori, pentru ca publicul tinta te descopera si stii bine ca oamenilor nu le place sa li se vanda, ci sa cumpere.

Credem ca stii ca cea mai subtila vanzare este aceea in care omul simte ca el a cumparat si nu ca i s-a vandut ceva?

Ori acest lucru nu se poate face de un webdesigner si un grup de programatori, cum obisnuiesc cei mai multi sa caute, ci de un specialist in comunicare integrata, care sa dea viata brandului tau in mediul online, care sa stie sa capitalizeze absolut orice investitie in comunicare, cerandu-le exact ce trebuie webdesign-erilor si programatorilor.

Cand ai ajuns cautabil si cautat, clientilor le dispare senzatia ca li se vinde, asa cum ar parea daca ai imprastia pliante si flayer-e.

Intr-un studiu facut recent, englezii folosesc in proportie de 82% marketingul prin continut, care include si video marketingul, iar asta nu se poate face decat pe platforme web inteligente, care sa aiba tot ce trebuie, pentru a fi numita asa.

Etapele calificarii potentialilor clienti, dupa scoala occidentala, sunt:

1. SUSPECT - este publicul despre care banuiesti ca ti se potriveste

2. PROSPECT - este publicul despre care ai ceva informatii si date de contact

3. SHOPPER - este cel care a cumparat odata de la tine

4. CUSTOMER - este un client care a cumparat de cel putin doua ori

5. MEMBER - este un client care deja face parte dintr-o forma de loializare si

6. ADVOCATE - este acel super-loial care face promovarea si mai posibila vanzarea pentru tine si pentru brandul tau

Tu pentru ce fel de clienti te pregatesti? N-ar merita sa-i determini pe ei sa te promoveze in locul investitiei in comunicare?

Si asta se face cu ceva investitie la inceput, ca mai apoi sa culegi roadele acestei strategii.

Iti dorim mult spor si asteptam sa ne spui cum te-ai descurcat dupa ce ai apelat la consultanta,
Echipa CH


Oferte platforme web restaurante


Promo 4

  • Pardoseli decorative NANOCHEM
  • Momentefericite.ro
  • Quartz FILM Video Studio
  • Tamplarie lemn stratificat ECOSTRAT

Afaceri la cheie


Testimoniale

  • TESTIMONIALE
    Iata de ce ar trebui sa se regaseasca aici cel putin cateva dintre testimonialele clientilor tai, daca ai legatura cu afaceri din [...]
  • Valoarea unui plan de comunicare integrata
    Te-ai intrebat vreodata de cate ori ti-ar creste vanzarile si cat de sigura ar fi afacerea, daca ai lucra dupa un plan de comunicare [...]

Parteneri

Chefs Of Romania bucatari
Promovare in portalul Consultanta Horeca