Noutati / evenimente

+
HoReCa după un an de pandemie
Pensiune la cheie Brasov
Idei de cofetarii

Sondaj

Hoteluri
Adrian Stavriu
Instalatii gaze si verificari HELPINSTAL

Curs de marketing experiential Adrian Stavriu

PRIMUL CURS DE MARKETING EXPERIENTIAL DIN ROMANIA

> Cu experienta la catedra si de Trainer of Trainers in vanzari, marketing, branding si comunicare de peste 24 de ani, Adrian Stavriu, managerul companiei Optimum Communication, a lansat printre alte 12 cursuri unice in Romania, Cursul de Marketing Experiantial

Cui ii este destinat?

Oricarui tip de afacere, dar cu precadere industriei ospitalitatii, care, mai mult decat orice alt gen de afacere, are nevoie de parghiile si secretele marketingului experiential.

De unde a venit ideea?

Parintele marketingului experiential, Walt Disney, a demonstrat ca indiferent de numarul contractiilor economice prin care a trecut omenirea, afacerile bazate pe aceste principii, au fost mereu crescatoare. Stim bine ca familia lui Disney a mostenit un imperiu, care acum are, pe langa faimoasele parcuri DisneyLand, despre care stiam cu totii, o linie maritima numita Disney Cruse Line, o insula in Caraibe, o multime de cluburi Disney si alte afaceri adiacente, care le intretin pe acestea pe profit maxim.

Din experienta de peste 16 ani in marketing prin evenimente si lansarea a peste 20 de restaurante de lux si neconventionale, pensiuni, cofetarii, pizzerii, terase, cabane, firme de delivery.

Ce face diferit?

Parghiile pe care le aduc cu sine conceptul si strategiile de marketing experiential transfiorma dilema oricarui cumparator din cumparare/ noncumparare in "cat si cum cumpar" si, mai ales, in "povestesc si altora ce am cumparat".

Mai precis, aplicand corect marketingul experiential, nu se mai pune problema sa nu vinzi, ci cat si cum vinzi si, mai ales, cat de artistic si de creativ faci acest lucru.

Aproape ca poti paria ca in viitorul apropiat aceasta stiinta va deveni obligatorie, pentru ca toate afacerile vor fi nevoite sa o aplice, datorita diferentierii majore intre cei care o fac si cei care nu o fac.

Ce castigi participand la acest curs?

1. Vei vedea mirarea de pe fetele concurentilor, care ar jura ca n-are cum sa-ti mearga bine cand lor le merge tot mai rau.

2. Deci, nu mai dai vina pe criza :)

3. Diferentierea fata de competitori va fi de durata si profunda.

4. Timp pentru a te bucura de viata si familie;

5. Clientii tai vor fi si oaspetii tai, indiferent de afacerea pe care o ai


Ce garantii ofera folosirea marketingului experiantial?

In primul rand garantia ca iti vei dori sa folosesti aceste parghii in toate afacerile viitoare.

Cat dureaza?

3 zile si se tine mai ales la finele saptamanii, deci vineri, sambata si duminica.

Cat costa?

130 EUR/ zi de persoana, deci 3x130=390 EUR + TVA

Ce include acest curs?

Materialele tiparite, filtrele, studiile de caz, consultanta de jumatate de ora la aplicarea primului proiect, masa de pranz, 3 coffeee break-uri

CONTACT:

Trainer - Adrian Stavriu
Tel: 0722.738.227 
E-mail: astavriu@optimum-communication.ro

Detalii suplimentare:
- Cursuri de Marketing Experiential
- Despre marketing experiential
- Articole despre Marketing Experiential


Promo 4

  • Pardoseli decorative NANOCHEM
  • Momentefericite.ro
  • Quartz FILM Video Studio
  • Tamplarie lemn stratificat ECOSTRAT

Afaceri la cheie


Testimoniale

  • TESTIMONIALE
    Iata de ce ar trebui sa se regaseasca aici cel putin cateva dintre testimonialele clientilor tai, daca ai legatura cu afaceri din [...]
  • Valoarea unui plan de comunicare integrata
    Te-ai intrebat vreodata de cate ori ti-ar creste vanzarile si cat de sigura ar fi afacerea, daca ai lucra dupa un plan de comunicare [...]

Parteneri

Chefs Of Romania bucatari
Promovare in portalul Consultanta Horeca