Noutati / evenimente

+
HoReCa după un an de pandemie
Pensiune la cheie Brasov
Idei de cofetarii

Sondaj

Hoteluri
Adrian Stavriu
Instalatii gaze si verificari HELPINSTAL

Terase restaurant

Uneori investitia in deschiderea unei terase restaurant, chiar daca functioneaza doar in sezonul cald, poate fi o idee de afaceri excelenta, pentru ca profitul realizat, daca este suficient de mare, poate ajunge unei familii pentru un an intreg.

Sunt locuri minunate, pe malul unor lacuri, in parcurile cele mai frumoase, in promontorii, langa stranduri sau langa paduri, unde, amplansadu-te strategic, succesul poate fi garantat, iar asta sa-ti ajunga sa traiesti linistit cu familia pana in sezonul urmator.

Sigur ca principiile de functionare, infiintare, marketing si promovare sunt cam aceleasi ca si ale unui restaurant, dar caracterul sezonier trebuie tratat ca atare si cu anumite particularitati, astfel incat sa te poti bucura la maximum de o asemenea investitie si, mai ales, de notorietatea care s-a creat, iar oamenii sa astepte cu nerabdare pana in sezonul urmator.

Diferenta intre o terasa si un restaurant poate fi si la partea de dotari si chiar decoratiuni, pentru ca intotdeauna vei avea nevoie de cele mai bune umidificatoare, de umbrele, de scaune speciale pentru terasa, de capcane pentru insecte si tantari sau de aparate de incalzit terasa pentru serile reci.

Cand terasa este o anexa a unui restaurant, lucrurile sunt mult mai simple decat atat, pentru ca se stie ca trebuie doar sa o promovezi suplimentar cu putin inainte de inceputul sezonului cald sau sa o incluzi in diverse tipuri de comunicari cautabile pentru cei interesati.

Ca si-n marketingul pentru restaurante, promovarea unei terase trebuie inclusa in acelasi plan de comunicare integrata, deoarece fiecare dintre cele doua sa se poata transforma in locomotiva de vanzari pentru cealalta.

Din ceea ce stim, cel mai bine functioneaza terasele tematice si, mai ales cele care au discoteci in aer liber, respectiv salsa si latino in general, dar totul depinde de zona si publicul care se afla in preajma ta.

Ca sa merite investitia si sa te poti bucura de reputatia pe care ai castigat-o intr-un sezon, apeleaza la specialisti in marketingul pentru restaurante, care-ti vor strategiza totul intr-un plan de comunicare integrata si cu ajutorul acestuia sa capitalizezi totul pe o perioada lunga de timp si, mai ales intre sezoane, pentru ca povestea nu trebuie sa dispara.

Cineva spunea, de pilda: De ce am nevoie de un website pentru o terasa restaurant cu caracter sezonier?

Raspunsul ar fi ca terasa ta trebuie sa traiasca si intre sezoane, pentru ca nu a fost conceputa pentru roboti, ci pentru oameni, oameni care poate s-au cunoscut la o petrecere, eveniment sau aniversare exact la terasa ta. Si exact cand voiau sa-ti faca un bine sa arate imagini de pe terasa ta, ea nu exista pe internet.

Tine minte un lucru: TERASA NU ESTE PENTRU A BEA SI A MANCA!!! CI PENTRU MULT MAI MULT DECAT ATAT...

Daca nu observi chestiile astea si ca oamenii traiesc pentru POVESTI si locuri potrivite pentru a le trai, nu ai cum sa ai succes adevarat in industria serviciilor, indiferent ce idee de afaceri ai avea.

Promo 4

  • Pardoseli decorative NANOCHEM
  • Momentefericite.ro
  • Quartz FILM Video Studio
  • Tamplarie lemn stratificat ECOSTRAT

Afaceri la cheie


Testimoniale

  • TESTIMONIALE
    Iata de ce ar trebui sa se regaseasca aici cel putin cateva dintre testimonialele clientilor tai, daca ai legatura cu afaceri din [...]
  • Valoarea unui plan de comunicare integrata
    Te-ai intrebat vreodata de cate ori ti-ar creste vanzarile si cat de sigura ar fi afacerea, daca ai lucra dupa un plan de comunicare [...]

Parteneri

Chefs Of Romania bucatari
Promovare in portalul Consultanta Horeca