Foarte multi antreprenori isi doresc sa aiba cea mai buna pensiune din zona lor, dar sfarsesc prin a avea cea mai mare durere de cap dintre proprietarii pensiunilor din vecinatate, pur si simplu pentru ca nu au apelat niciodata la consultanta in marketing, promovare, comunicare, management, proiectare, dotare si design pentru pensiunile pe care le construiesc inainte de a incepe o asemenea afacere. Daca nu tii pasul cu tehnologia si nu stii ca lumea s-a schimbat ca model de dezvoltare, te poti trezi pur si simplu coplesit de consecintele aceste lipse de informare. Lumea nu mai cumpara lafel, nu mai cauta informatii lafel, nu mai judeca lafel ca inainte valoarea.
Consultanta pentru infiintarea unei pensiuni, ca si cea pentru promovarea, marketingul si dotarea ei este pasul care te pune la curent cu tot ce a aparut nou in domeniu, mai ales daca iti [...]
Cand vine vorba de promovarea unei pensiuni turistice, chiar de la lansare ne gandim ca asta se face de cateva ori pe an si ca in afara de sezon, cand lumea ar cauta oricum pensiunile, degeaba ne promovam sau credem ca nu merita investitia. Aceasta ipoteza este absolut perdanta pentru orice antreprenor din zona turistica, dar si in general, pentru ca si in Romania turistii au invatat ca e mai bine sa-ti faci rezervare cu cel putin 6 luni inainte si, mai important, au invatat cum sa se informeze. In occident asta se intampla oricum de multa vreme.
Parintii publicitatii spun ca un prospect ar trebui sa fie "atins" de cel putin 3 ori de mesajul publicitar, ca sa ia decizia de cumparare si e firesc sa fie asa, cel putin pentru faptul ca un turist poate fi tentat de super oferte din Europa sau de oriunde din strainatate, poate fi tentat de [...]
"Invazia" de pizerii din Bucuresti si din toata tara, cum ai observat si tu de altfel, ne arata cat de repede poate asimila un popor un obicei culinar strain si niste preparate din care, aparent, n-ai avea cum sa faci arta. Mai mult decat atat, la o simpla cautare pe Google, iti vei da seama ce batalie se duce intre astfel de idei de afaceri, intre retetele de pizza si cat de repede s-a ajuns chiar la rafinament. Si-atunci problema nu se pune daca merita sau nu, ci cum sa-ti deschizi o pizzerie in timp record, cum sa faci cea mai buna pizza fara sa investesti prea mult, care este cel mai bun loc pentru a-ti deschide o pizzerie restaurant si cat de bine stii sa promovezi o asemenea idee de afaceri cu iz italian. [...]
Nu stim daca cineva poate cauta cea mai buna dotare pentru cafenea, ca sa-si impresioneze consumatorii, pentru ca este prea putin probabil ca atunci cand intri intr-o cafenea sa urmaresti dotarea, ci cu mult mai mult.Sigur ca dotarea nu impresioneaza lafel de mult ca mobilierul dintr-o cafenea si ambianta in general, dar poate face parte din poveste, pentru ca, finalmente, poti umbla la partea ritualica a experientei consumatorului si, de fapt, asta ne dorim cu totii atunci cand cautam cea mai buna cafenea pentru a ne petrece timpul.Chiar este un loc de relaxare dupa o zi stresanta la serviciu unde faci un popas sau te intalnesti cu prietenii, ca sa-ti iei portia de bunadispozitie si nu ti-ai dori sa pleci de acolo pana cand nu ai "consumat" si o experienta in plus.Dorinta oamenilor de a socializa a crescut, la fel si consumul de cafea iar ideea [...]
Ca sa intelegi mai bine principiile marketingului pentru restaurante cu autoservire, trebuie sa aplici corect astfel de idei de afaceri sau mai precis sa intelegi ca, infiintand un astfel de business intr-un loc nepotrivit, nici cel mai bun marketing nu te poate salva. Cum toti ne dorim sa infiintam cel mai bun restaurant cu autoservire, ca doar nu pornim o afacere de dragul de a ne ocupa timpul, lucrurile trec mai mult in sfera luciditatii si strategiei pornirii. Asadar gandeste-te mai bine cum se fidelizeaza clientii, mai mult decat sa te chinui sa-i aduci prin alte artificii si strategii de marketing, pentru ca primul lucru sau primul obiectiv este sa te plasezi corect, deci in zone aglomerate si sa ai un pret bun, care implicit iti vor aduce destui clienti pentru inceput. Dupa cum ai observat, noi suntem adeptii marketingului experiential, ca [...]