Putini stiu ca in constructia strategiei de marketing pentru restaurantele pe care ni le dorim, n-ar trebui sa ne bazam doar pe cei mai iscusiti bucatari sau pe retetele secrete pe care le detinem, pe spatiul mostenit sau cumparat, pe vadul comercial si, in general pe lucruri gandite in afara unei strategii de afaceri si, evident, unei strategii de marketing si de comunicare integrata.Daca nu privesti lucrurile ca un intreg, respectiv dupa cei 4P din trecut si inca alti P adusi de secretele Marketingului 3.0 si cele ale Marketingului Experiential, te trezesti ca-ti pleaca cel mai bun bucatar, pe care te bazai atat de mult, ca te-ai pozitionat intr-o zona in care nu se da nimeni in vant dupa mancarea si retetele tale sofisticate, pe care trebuie sa fii educat sa le gusti, ca vine un investitor puternic si-ti "ia fata", pur si simplu, cu cine stie [...]
N-ar trebui sa stai deloc pe ganduri, daca esti in cautarea unei idei de afaceri din domeniul restaurantelor, pentru ca nu ne intereseaza restaurantele care nu merg, de vreme ce sunt atatea restaurante unde se sta la coada pentru un pranz sau o cina.Secretul este doar cum faci, ca sa ai si tu cel mai bun restaurant din zona, cel mai bun marketing, management si cei mai buni furnizori. Atata tot.
Putem aproxima ca doar 20-30% dintre femeile si mamele sau barbatii care gatesc, fac zilnic acest lucru de placere, iar restul o fac din obligatie si atunci ar trebui sa privim zilnic la cei din jur si sa spunem: ok, gateste tu cand nu poti ajunge la restaurant, dar in rest te asteptam la noi. Si, atentie, nici macar nu am vorbit despre posibilitatea intrarii restaurantului tau in circuite de turism culinar!!!Iata mai jos tot ce-ti trebuie ca sa gasesti [...]