Este suficient sa fi citit o multime de carti de aventura si romantice si sa fi colindat lumea, mai ales prin porturi si capitale cosmopolite, ca sa-ti vina cele mai bune idei de baruri, pentru a putea lansa macar unul si-n Romania.
Drumul de la idee specifica la brand este de fapt cel mai important lucru si nu doar ideea in sine, exact cum arata si marele specialist in branding, Wally Olins in cartile pe care le-a scris.
Problema in sine, iarasi, nu este ca merita sa lansezi un club sau un bar irlandez, londonez, scotian, pentru motociclisti, anti corporatisti, pentru ex-pirati sau pentru aviatori, ci daca, aceasta cea mai buna idee de afaceri cu care te afisezi, se verifica in asteptarile si cultura potentialilor tai clienti sau, cel putin, le starneste curiozitatea pentru a te vizita.
Un lucru este sigur, si anume ca, cele mai bune idei de baruri sepot verifica prin combustia pe care reusesti sa o creezi si, mai ales prin felul de marketing contagios, care se creaza automat prin prelungirea ideii tale in viata celor care te pot vizita si care-si pot crea acele asteptari pe care tu le poti asuma.
Daca te abonezi la newsletter vei fi la curent cu toate informatiile si ideile noi ce vor fi promovate aici de catre consultanti in afaceri si in marketing pentru baruri si cluburi.
Iti multumim si asteptam sa revii,
Echipa CH
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Praesent mauris tortor, convallis sit amet gravida sed, sagittis eu augue. Etiam
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Praesent mauris tortor, convallis sit amet gravida sed, sagittis eu augue. Etiam
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Praesent mauris tortor, convallis sit amet gravida sed, sagittis eu augue. Etiam