BINE AI VENIT!In primul rand tinem sa te informam ca inscrierea ta ca ofertant pe aceasta platforma HORECA este absolut GRATUITA, tocmai pentru a furniza vizitatorilor informatii concrete si oferte in stransa legatura cu problemele pe care le-ar putea avea incepand cu ideile de afaceri pe care le au si pana la punerea lor cu succes in practica. Indiferent daca oferi consultanta, produse sau servicii cu arie larga, ne rezervam dreptul de a filtra spre promovare doar ofertele adiacente obiectului nostru de activitate, adica afaceri din spectrul HORECA. Pretul pentru a fi promovat in spatiile speciale de pe partea dreapta este de doar 5 EUR/ luna, la un pachet minim de 12 luni.Pretul unui banner lunar este intre 150 si 1000 de EUR pe luna.Preturile sunt fara T V A [...]
Cand ne gandim la comunicare pentru restaurante nu intelegem neaparat tot promovare si publicitate in sensul atat de uzitat, ci partea extrem de importanta a fluxului de comunicare al unui restaurant, atat de la manager la angajati, de la angajati catre clienti, cat si la partea de PR pentru restaurante, care a devenit aproape o stiinta in sine.In acelasi mod putem face referire si la managementul responsabilitatii sociale, parte numita si RSC sau CSR (in engleza), devenita de asemenea o stiinta in sine, care pana nu demult era considerata ca parte a strategiilor de relatii publice.Exact cum spuneam la sectiunea in care vorbeam despre marketing pentru restaurante si aici exista un paradox de mentionat, exact pentru cei care nu vor sa se bata in preturi cu vecinii sai sau cu restaurantele cu acelasi specific.Daca te implici stiintific in campanii de [...]
Putini stiu ca in constructia strategiei de marketing pentru restaurantele pe care ni le dorim, n-ar trebui sa ne bazam doar pe cei mai iscusiti bucatari sau pe retetele secrete pe care le detinem, pe spatiul mostenit sau cumparat, pe vadul comercial si, in general pe lucruri gandite in afara unei strategii de afaceri si, evident, unei strategii de marketing si de comunicare integrata.Daca nu privesti lucrurile ca un intreg, respectiv dupa cei 4P din trecut si inca alti P adusi de secretele Marketingului 3.0 si cele ale Marketingului Experiential, te trezesti ca-ti pleaca cel mai bun bucatar, pe care te bazai atat de mult, ca te-ai pozitionat intr-o zona in care nu se da nimeni in vant dupa mancarea si retetele tale sofisticate, pe care trebuie sa fii educat sa le gusti, ca vine un investitor puternic si-ti "ia fata", pur si simplu, cu cine stie [...]
In activitatea de proiectare a unui restaurant intervin cel putin 5 elemente esentiale si de aceea insistam ca este nevoie de consultanta si va impartasim aceste lucruri, pentru a nu rata succesul. Si asta inainte de a alerga dupa acte infiintare, autorizatii si avize.Unul este brandingul restaurantului si identitatea, pentru ca de aici incepe totul. Daca brandul este unul pretentios sau de lux si te bazezi pe sustinerea lui financiara, atunci nu va fi nevoie sa te extinzi la un moment dat si sa mai faci servicii de delivery. Orice serviciu in plus poate incurca fluxul tehnologic al unui restaurant, care nu va functiona bine nici ca delivery si nici ca restaurant.Al II-lea este specificul restaurantului. De la brand si de la specific decurg celelalte elemente, adica marketingul si mijloacele de diferentiere. Va trebui sa consulti mai multe idei de [...]
Inainte de toate strategiile de promovare a restaurantelor, credem ca cea mai importanta strategie ramane buna pozitionare, concomitent cu alegerea specificului restaurantului. Si prin asta intelegem foarte mult. Managementul personalului, bugetul investit si planul de comunicare integrata de marketing, vin de abia dupa si asta pentru ca, daca aceste lucruri sunt facute la superlativ, investitia in comunicare poate sa se reduca la o zecime din cat ar face-o altii cu restaurante cu specific asemanator sau plasate in locuri asemanatoare. Deci chiar si cei mai buni specialisti in marketingul restaurantelor nu mai pot repara ceva ce a pornit gresit, mai ales daca nu ai sute de mii de EUR pentru promovare, atat la inceput, cat si pe parcurs.Si-atunci, cand cauti idei de restaurante, nu la promovarea restaurantului trebuie sa te gandesti, ci la sustenabilitatea [...]