joi, 1 octombrie 2015
de Adrian Stavriu | Vizionări: 3709
Elaborand si folosind cu atentie strategia de signalistica pentru presemnalizarea unui restaurant, unei cafenele, unei ceainarii, pizzerii, cofetarii, unui bar, unei pensiuni sau unui hotel, descoperim ca este un lucru extrem de important si chiar vital in functionarea cu succes a afacerii tale HORECA. Cineva chiar imi spunea la un moment dat ca i-au fost vandalizate niste elemente de signalistica si ca de atunci i-au scazut vanzarile. Dar nu a pus din prima scaderea vanzarilor pe seama acestui lucru si a realizat de abia ulterior.Degeaba avem cea mai buna idee de afaceri si cel mai bun restaurant, cea mai buna cafenea, ceainarie, pizzerie sau altceva, daca nu intelegem ca este in firea lucrurilor ca doi oameni care traverseaza pe jos sau cu masina lungimea unei strazi sa nu ia decizia de a intra in pravalia noastra exact in prima secunda in care [...]
citește tot articolul
marți, 28 iulie 2015
de Adrian Stavriu | Vizionări: 4448
Intrebandu-te cum se alege spatiul pentru un restaurant, o cafenea, o ceainarie, o cofetarie, o pizzerie, s-ar putea sa descoperi ca mai sunt multe lucruri de lamurit inaintea lansarii, care aparent pareau neimportante. Si uite-asa vei ajunge cel mai bun specialist in marketing pentru restaurante, daca inveti sa observi si sa eviti acele lucruri neobservabile, care-ti pot ruina visul. De ce crezi ca amintesc asta? In primul rand, este bine sa stii ca sunt 2 + 1 perspective pentru alegerea spatiului si ele se pot anula reciproc:1. PERSPECTIVA TEHNICO-LOGISTICA sau FUNCTIONALA - vecinatati (liniste publica), urbanismul sa permita amplasarea unui restaurant, spatiul util pentru aprobarea/ functionarea bucatariei, siguranta cetatenilor, servire alcool in apropierea scolilor, numarul minim de locuri de parcare, ca sa poti obtine un anume calificativ (stele restaurant), [...]
citește tot articolul
STUDIO de ARHITECTURA si DESIGN - Bratu Georgeta Raluca PFA s-a infiintat special pentru a veni in intampinarea nevoilor antreprenorilor de a fi tratati personalizat ori de cate ori vor sa-si implementeze proiecte de arhitectura si design interior si exterior intr-un mod cat mai functional si cu accent pe eficienta economica.Studiind aprofundat inclusiv arhitectura experientiala si design-ul experiential, care se adreseaza in mod special industriei ospitalitatii si HORECA in general, pentru ca nu poti face marketing experiential, fara un spatiu aferent si decoruri speciale, arhitecta Bratu Raluca trateaza intotdeauna totul ca pe un intreg, respectiv economiile pe care le poti obtine din cresterea gradului de functionalitate sa acopere de zeci si sute de ori investitia in serviciile de consultanta si design. PREOCUPARI SPECIALE:In prezent 65-70% din serviciile de [...]