Noutati / evenimente

+
HoReCa după un an de pandemie
Pensiune la cheie Brasov
Idei de cofetarii

Sondaj

Hoteluri
Adrian Stavriu
Instalatii gaze si verificari HELPINSTAL

Promovarea firmelor de catering

Etapa de promovare a unei firme de catering vine nu inainte, ci dupa ce ai stabilit o strategie si un plan general de comunicare integrata de marketing si unul anual, pentru ca totul trebuie facut pe pasi.

Asa cum ar fi trebuit sa ai bine definit, inca din planul de afaceri, din analiza stakeholderilor si analiza SWOT, tu trebuie sa gandesti pasii acceptand ca oamenii nu sunt ca soldatii aliniati la blockstart in asteptarea semnalului tau pentru a cumpara, ci ca sunt doar oameni si judeca totul dupa valoare pe care si-au educat-o si cunostintele pe care le au.

Oricum, cel mai periculos lucru, daca vorbim de strategii de promovare este ca, prin ceea ce facem, sa nu cumva sa "speriem vanatul", tragand gloante oarbe sau sa mergem cu "prastia la urs", cum ne place noua sa spunem. Asta inseamna ca prima impresie poate fi facuta o singura data si trebuie sa o faci foarte bine din prima clipa.

Atunci cand iti definesti publicul tinta (manageri ai companiilor mari, firme de organizare evenimente, detinatori de sali pentru evenimente, firme de training) si incepi sa aplici strategia de a te diferentia, tu trebuie sa faci doua lucruri:

1. Sa transformi cat mai repede ideea specifica in brand, gandind brandul ca pe un capital, pentru ca fiecare cent investit sa se intoarca in rezultate;

2. Sa califici rapid publicul tinta vizat in sensul aducerii lui, pas cu pas, cum zic specialistii in marketing si pozitionare, de la "SUSPECT", la "PROSPECT", la "SHOPPER", la "CUSTOMER", la "MEMBER" si, finalmente, la "ADVOCATE", asta ca la un moment dat sa nu mai fie nevoie sa investesti in promovare, pentru ca o vor face altii pentru tine si gratuit pe deasupra.

Aceasta "coacere" poate sa dureze un an si jumatate - doi si totul depinde de cat de pragmatic/a ai fost in legatura cu aplicarea planului de comunicare integrata.

In legatura cu planificarea, Sun Tzu, marele strateg chinez, care a trait cu aproximativ 2500 de ani in urma, spunea in "Arta Razboiului": "Luptatorii victoriosi, intai castiga si apoi merg la razboi, in timp ce, invinsii, merg intai la razboi si apoi cauta sa invinga."

Cauta cu atentie in baza noastra de date si gaseste exact specialistii in marketing si promovare, de care ai nevoie, punand accent pe ceea ce spunea St. Francis de Assisi: "Incepi sa faci ce este necesar, apoi fa ce este posibil si brusc vei descoperi ca faci imposibilul."


Ofertanti promovare firme de catering


Promo 4

  • Pardoseli decorative NANOCHEM
  • Momentefericite.ro
  • Quartz FILM Video Studio
  • Tamplarie lemn stratificat ECOSTRAT

Afaceri la cheie


Testimoniale

  • TESTIMONIALE
    Iata de ce ar trebui sa se regaseasca aici cel putin cateva dintre testimonialele clientilor tai, daca ai legatura cu afaceri din [...]
  • Valoarea unui plan de comunicare integrata
    Te-ai intrebat vreodata de cate ori ti-ar creste vanzarile si cat de sigura ar fi afacerea, daca ai lucra dupa un plan de comunicare [...]

Parteneri

Chefs Of Romania bucatari
Promovare in portalul Consultanta Horeca