Putini stiu ca in constructia strategiei de marketing pentru restaurantele pe care ni le dorim, n-ar trebui sa ne bazam doar pe cei mai iscusiti bucatari sau pe retetele secrete pe care le detinem, pe spatiul mostenit sau cumparat, pe vadul comercial si, in general pe lucruri gandite in afara unei strategii de afaceri si, evident, unei strategii de marketing si de comunicare integrata.
Daca nu privesti lucrurile ca un intreg, respectiv dupa cei 4P din trecut si inca alti P adusi de secretele Marketingului 3.0 si cele ale Marketingului Experiential, te trezesti ca-ti pleaca cel mai bun bucatar, pe care te bazai atat de mult, ca te-ai pozitionat intr-o zona in care nu se da nimeni in vant dupa mancarea si retetele tale sofisticate, pe care trebuie sa fii educat sa le gusti, ca vine un investitor puternic si-ti "ia fata", pur si simplu, cu cine stie ce investitie colosala si deschide ceva absolut spectaculos langa sau peste drum de tine, caruia nu prea ai cum sa-i faci fata ca potential de investitie.
Asta nu inseamna ca descurajam pe cineva cu multa fantezie sa-si deschida cel mai bun restaurant de pe Planeta, tocmai in Ferentari sau cine stie pe unde nu te-ai fi gandit, pentru a ne contrazice. Dar ar trebui sa aiba zeci sau sute de milioane de EUR, sa creeze o insula in jur, sa aduca zeci de firme de paza si protectie si, eventual elicoptere pentru a evita tranzitul prin zona, la care s-ar adauga constant milioane pentru promovare.
Ei bine, noi nu la astfel de excentricitati si fantezii de marketing ne vom referi, cand vorbim despre marketingul restaurantelor. Stim ca exista nenumarate restaurante, la care se sta la coada, de aceea ne referim la acei oameni normali, care vor sa faca dintr-un restaurant, visul vietii lor sau sa continue o traditie de familie, in noul context economic si nu-si permit sa iroseasca bani munciti.
Categoric, daca ai un plan de afaceri pentru un restaurant si vrei sa-i dai viata la superlativ, vrei sa participati la cursuri de marketing pentru restaurante sau vrei un ajutor dat de experti, fie ca intentionezi sa deschizi restaurante in stil italian, francez, chinezesc, spaniol, german, indian, libanez, maxican sau oricare altul, recomandam sa apelezi la cei mai buni specialisti in marketingul restaurantelor, pe care ii gasesti pe aceasta platforma si sa ne spui ce nota le-ai dat.
Nici nu stii cat economisesti in felul acesta.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Praesent mauris tortor, convallis sit amet gravida sed, sagittis eu augue. Etiam
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Praesent mauris tortor, convallis sit amet gravida sed, sagittis eu augue. Etiam
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Praesent mauris tortor, convallis sit amet gravida sed, sagittis eu augue. Etiam