Noutati / evenimente

+
HoReCa după un an de pandemie
Pensiune la cheie Brasov
Idei de cofetarii

Sondaj

Hoteluri
Adrian Stavriu
Instalatii gaze si verificari HELPINSTAL

Marketingul firmelor de catering

Ca sa poti spune ca ai cel mai bun catering, trebuie sa ai din ce sa sustii o asemenea afacere si asta inseamna ca nu scapi de partea de marketing, care are o multime de particularitati, chiar daca seamana cu marketingul firmelor de delivery sau restaurantelor cu livrare la domiciliu.

Este obligatoriu sa lucrezi dupa un plan de comunicare integrata de marketing, nu doar pentru ca si Brian Tracy spune ca: "daca nu reusesti sa planifici, planifici sa nu reusesti.", ci si pentru simplul fapt ca numai dupa plan poti sa faci si evaluarile pe proces, ca sa stii in fiecare moment unde ai ajuns si cum ti-ai atins obiectivele.

Pentru ca marketing inseamna si comunicare, marketingul 3.0 inseamna mult mai mult, respectiv trateaza consumatorul ca pe un prosumator si tine cont de noile trenduri, in care marketingul experiential se face tot mai dorit.

Daca lucrezi dupa plan, asta inseamna ca ori tu, ori un angajat, va urmari pasii descrisi cu lux de amanunte si va implementa treptat transformand orice idei de afaceri in succes.

Cu cat oamenii devin tot mai ocupati, cu atat iti va creste si tie afacerea, daca stii cum sa te plasezi in zona lui de cautare.

Mai mult decat atat si managerii responsabili vor constientiza tot mai mult, ca au nevoie de angajati sanatosi si atunci e clar ca o parte din munca va trebui sa o faci in zona de educare a pietei, iar cine face educatia, daca stapaneste parghiile, ar trebui sa faca si profit considerabil.

Spuneam intr-unul dintre capitolele de aici, ca poti, pas cu pas, sa transformi un potential client in avocatul brandului si sa te scutesti ulterior de multe investitii in comunicare.

Crezi ca este un pret prea mare, ca sa poti ajunge la asa ceva?

In primul rand, noi n-am gandi aproape nicio afacere horeca, inclusiv de catering, altfel decat ca pe o franciza. Doar nu vei sa fii scalvul afacerii tale?!

Faci un nucleu de succes si apoi il transformi in afacere scalabila si asta poate dura cativa ani, dar sunt destui care au reusit, asa ca nu ne putem face griji.

Iti propunem sa cauti cu atentie printre specialistii in marketing pentru HORECA prezenti aici sau printre firmele de consultanta in marketing, sa vezi care stiu sa aplice marketing online, video marketing, marketing prin continut si sa le integreze cu succes, astfel incat acest sistem sa faca ceea ce ar face o armata de angajati.

Credem ca nu-ti este indiferent daca o prezentare video super profesionala ajunge sa fie vazuta de mii de manageri sau persoane importante, pur si simplu din cautari pe internet?

Pozitionarea inseamna foarte mult si, daca stii sa te pozitionezi direct din planul de afaceri si incepi prin a intelege ca este de sute de ori mai profitabil sa fii cautat, decat sa angajezi o armata de oameni sa bata la usile firmelor, deja ai castigat.

Poti continua partea de marketing prin continut si video marketing cu testimoniale video cu clientii multumiti si totul va parea de sute de ori mai bine decat sa pui niste testimoniale scanate, de a caror veridicitate se pot indoi foarte multi.

In felul asta ai umanizat toata povestea, mai ales daca si managerul sau antreprenorul apare si impartaseste o poveste credibila si garanteaza ca in spatele tuturor lucrurilor exista o echipa ambitioasa si responsabila, careie nu ii este rusine sa apara la vedere.


Ofertanti marketing firme de catering


Promo 4

  • Pardoseli decorative NANOCHEM
  • Momentefericite.ro
  • Quartz FILM Video Studio
  • Tamplarie lemn stratificat ECOSTRAT

Afaceri la cheie


Testimoniale

  • TESTIMONIALE
    Iata de ce ar trebui sa se regaseasca aici cel putin cateva dintre testimonialele clientilor tai, daca ai legatura cu afaceri din [...]
  • Valoarea unui plan de comunicare integrata
    Te-ai intrebat vreodata de cate ori ti-ar creste vanzarile si cat de sigura ar fi afacerea, daca ai lucra dupa un plan de comunicare [...]

Parteneri

Chefs Of Romania bucatari
Promovare in portalul Consultanta Horeca