Descopera cum pot face cei mai buni specialisti in marketing, ca oamenii sa-ti ceara tie primul ceea ce ai de oferit si sa mai si vorbeasca despre asta, ca sa nu mai ai nevoie de reclama clasica.
Dar visul tau merita sa aiba inainte de toate un prim scop, mai important decat orice, si anume - CE NU TREBUIE SA FACI.
Exact cum spune, unul dintre primii cinci mari ganditori ai lumii, profesorul de strategie de la Harvard, Michael Porter:
"Cea mai mare strategie este sa stii ce sa nu faci"
Cand stii ce sa nu faci, practic ai aproape o infinitate de posibilitati de a fi creativ cu folos, deci fara sa gresesti.
Cand vine vorba sa faci numai ce-ti place, castigand si maximul din chestia asta, dar si timp sa te bucuri de viata, ca sa nu devii sclavul propriului vis, exista o metoda revolutionara de a transforma vanzarea in cumparare si pe cumparatori in ambasadorii tai, insa metoda se aplica diferit in functie de tipurile de produse, de servicii sau de tipul de consultanta pe care o poti oferi.
Iti poti da seama de astfel de abordari fara a fi neaparat cel mai bun specialist in marketing.
Daca investesti un minut, sa ne spui ce te preocupa mai mult, promitem sa-ti spunem care este urmatorul pas fix in cazul tau.
Click pe poza, te rog, ca sa putem continua!
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Praesent mauris tortor, convallis sit amet gravida sed, sagittis eu augue. Etiam
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Praesent mauris tortor, convallis sit amet gravida sed, sagittis eu augue. Etiam
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Praesent mauris tortor, convallis sit amet gravida sed, sagittis eu augue. Etiam