Noutati / evenimente

+
HoReCa după un an de pandemie
Pensiune la cheie Brasov
Idei de cofetarii

Sondaj

Hoteluri
Adrian Stavriu
Instalatii gaze si verificari HELPINSTAL

Promovare pensiuni

Cand vine vorba de promovarea unei pensiuni turistice, chiar de la lansare ne gandim ca asta se face de cateva ori pe an si ca in afara de sezon, cand lumea ar cauta oricum pensiunile, degeaba ne promovam sau credem ca nu merita investitia.

Aceasta ipoteza este absolut perdanta pentru orice antreprenor din zona turistica, dar si in general, pentru ca si in Romania turistii au invatat ca e mai bine sa-ti faci rezervare cu cel putin 6 luni inainte si, mai important, au invatat cum sa se informeze. In occident asta se intampla oricum de multa vreme.

Parintii publicitatii spun ca un prospect ar trebui sa fie "atins" de cel putin 3 ori de mesajul publicitar, ca sa ia decizia de cumparare si e firesc sa fie asa, cel putin pentru faptul ca un turist poate fi tentat de super oferte din Europa sau de oriunde din strainatate, poate fi tentat de promotiile agresive ale agentiilor de turism, dar si de sot, sotie sau grupurile cu care se merge de obicei in concediu.

Noi nu intelegem ca sunt milioane de tentatii, altele decat pensiunea noastra, care, daca ajung la urechea sau in fata turistului la momentul potrivit, il pot face si pe cel mai fidel client sa se razgandeasca.

Promovarea unei pensiuni turistice, in opinia noastra trebuie facuta astfel incat sa fim cat mai cautabili si acest lucru este o arta.

Asta nu inseamna ca, daca avem site-uri pentru pensiunile turistice pe care le detinem, daca avem pagini de facebook, canale de YouTube cu filme de prezentare, tur virtual, ne-am inregistrat pe cateva directoare sau portaluri de turism specializate in pensiuni, totul este ca si rezolvat. Mai conteaza si ce facem cu acele site-uri si sateliti social media.

De regula nu stii ce-ai pierdut in materie de promovare si pozitionare, decat dupa ce vezi cum functioneaza un plan de comunicare integrata de marketing.

Ce contine un asemenea plan?
Contine 30-32 de piese scrise, strategia capitalului de brand, pozitionarea strategica a mesajelor, descrierea coerentei, consistentei si consecventei lor, contine flowchart-urile de marketing si comunicare, contine proiectarea modelului valorii astaptarilor, alegerea beneficiilor competitive majore, iar unul dintre cele mai importante lucruri este implementarea sistemelor de monitorizare si evaluarea campaniilor de promovare.

Mai sunt cateva filtre, mai sunt centralizatoare, scheme si strategii de loializare si multe alte lucruri cu care opereaza strategic specialistii in marketingul si promovarea pensiunilor turistice si HORECA in general.

Un asemenea plan te ajuta sa creezi o imagine de ansamblu si o "harta" prin care implementezi totul intr-un timp foarte scurt si prin care economisesti cam 70% din cat ai face dupa ureche pentru promovarea pensiunii si sa creezi o fundatie solida pe termen lung. Iar pentru asta merita sa contactezi firmele de consultanta si sa-i alegi pe cei care se gasesc in baza noastra de date.

De asemenea, pe langa consultanta, iti recomandam sa apelezi si la traininguri de marketing si vanzari pentru restaurante, hoteluri si pensiuni, pentru ca vei intelege mult mai bine dinamica unei promovari si a procesului de vanzare, dupa care vei sti sa-ti dezvolti afacerea, indiferent cati angajati vor pleca.




Promo 4

  • Pardoseli decorative NANOCHEM
  • Momentefericite.ro
  • Quartz FILM Video Studio
  • Tamplarie lemn stratificat ECOSTRAT

Afaceri la cheie


Testimoniale

  • TESTIMONIALE
    Iata de ce ar trebui sa se regaseasca aici cel putin cateva dintre testimonialele clientilor tai, daca ai legatura cu afaceri din [...]
  • Valoarea unui plan de comunicare integrata
    Te-ai intrebat vreodata de cate ori ti-ar creste vanzarile si cat de sigura ar fi afacerea, daca ai lucra dupa un plan de comunicare [...]

Parteneri

Chefs Of Romania bucatari
Promovare in portalul Consultanta Horeca