Noutati / evenimente

+
HoReCa după un an de pandemie
Pensiune la cheie Brasov
Idei de cofetarii

Sondaj

Hoteluri
Adrian Stavriu
Instalatii gaze si verificari HELPINSTAL

Marketing baruri

De fiecare daca cand ai simtit prezent marketingul in baruri inseamna ca ori cei care l-au implementat n-au reusit sa fie suficient de subtili, ori ca au avut un marketing agresiv. Iar asta nu este cea mai potrivita alegere.

Tocmai pentru ca barurile sunt oaze de relaxare si socializare, unde vrem sa ne refugiem, aici totul trebuie sa fie extrem de subtil si de aceea procesul de acomodare a clientilor si mai apoi de comunicare cu ei se face in trepte si cu intensitate progresiva.

Din dorinta de diferentiere, mai ales daca avem concurenta acerba in zona, nu trebuie sa riscam presiuni prin abundenta mesajelor catre clienti, considerand ca asta ar insemna comunicare si ca asa ii vom cuceri, ci tot timpul trebuie sa ne asiguram ca le place "povestea" in care au intrat si ca noi am gandit-o pentru ei si nu pentru noi cei care am creat conceptul de bar.

Prin urmare, stim bine ca, daca vrem sa avem cel mai bun bar din Bucuresti sau din orasul in care ne aflam si cumva acesta nu este unul turistic, cu clienti din abundenta, va trebui sa ne-ngrijim ca pe fiecare persoana, care ne-a pasit pragul, sa o fidelizam.

Asa s-a nascut conceptul de fidelizare a clientilor prin marketing experiential, al carui parinte este Walt Disney, iar noi si noi adepti l-au preluat si apoi l-au imbunatatit. Dar o asemenea poveste nu poate fi pusa in opera decat dupa un plan de comunicare integrata de marketing, exact cum spunea W. Edwards Deming: "Daca nu poti descrie ceea ce faci ca pe un proces, inseamna ca, de fapt, nu stii ce faci."

Pentru ca marketingul experiential este strans legat de marketingul rumorii, pentru ca-i face pe oameni sa vorbeasca despre afacerea ta, atunci cea mai buna idee de afaceri este si ramane, ca orice faci, sa fie gandit dupa un asemenea sistem si, evident, sa-ti testezi ideea inainte, pentru a nu da gres.

De asta de fapt se ocupa specialistii in marketing pentru baruri si ei te pot ajuta sa gandesti corect si intai sa integrezi totul intr-o POVESTE placuta si plauzibila si apoi sa o traduci in marketing online pe o platforma web pentru barul tau, pe platforme social media si s-o implementezi pentru tablete, smartphone si tot ce apare nou in tehnologie.

Daca vrei sa fii la curent cu noutati din industria barurilor si HORECA in general, te invitam sa te abonezi la newsletter, iar dupa ce apelezi la serviciile celor din baza de date, te rugam sa ne spui cat de multumit/a ai fost.

Mult spor,
Echipa CH

 

Promo 4

  • Pardoseli decorative NANOCHEM
  • Momentefericite.ro
  • Quartz FILM Video Studio
  • Tamplarie lemn stratificat ECOSTRAT

Afaceri la cheie


Testimoniale

  • TESTIMONIALE
    Iata de ce ar trebui sa se regaseasca aici cel putin cateva dintre testimonialele clientilor tai, daca ai legatura cu afaceri din [...]
  • Valoarea unui plan de comunicare integrata
    Te-ai intrebat vreodata de cate ori ti-ar creste vanzarile si cat de sigura ar fi afacerea, daca ai lucra dupa un plan de comunicare [...]

Parteneri

Chefs Of Romania bucatari
Promovare in portalul Consultanta Horeca