Noutati / evenimente

+
HoReCa după un an de pandemie
Pensiune la cheie Brasov
Idei de cofetarii

Sondaj

Hoteluri
Adrian Stavriu
Instalatii gaze si verificari HELPINSTAL

Marketingul unei firme de delivery

In marketingul unei firme de delivery, dupa cum se vede acum, cuvantele de ordine sunt, de regula, dinamica si agresivitatea, lucrul care n-ar fi rau, daca s-ar tine cont si de celelalte elemente ale aducerii la viata a unui brand si transformarea lui in capital.

In timp ce foarte multi oameni deja scotocesc pe Google tot mai mult dupa mancare bio, dupa tratamente naturiste, meniuri dietetice si metode de slabire, ca sa-si repare sanatatea, dupa ce au stricat-o consumand mancare de tip "junk food", unii cred ca este oportun sa-si infiinteze firme de delivery, ca sa vanda exact aceleasi lucruri ca si ceilalti si sa traga tunuri. Iar unele tunuri rezista si 2-3 ani, dar niciodata nu stii cu precizie cand dispar.

Si, atunci cand ajung in plina glorie, brusc afacerea nu le mai merge, iar ei in loc sa se retraga, continua sa spere ca se va revigora, cheltuie cam tot ce au agonisit si, cand nu mai au nimic de pierdut, dar nici bani pentru o consultanta in marketing, incep sa-i caute pe specialisti.

Lasand la o parte lipsa de logica, macar ar trebui sa ne intereseze care este ultimul trend in delivery, pentru ca ultimul trend in prostie se vede. Asta pentru ca este inadmisibil sa nu observi ca aceleasi firme occidentale care ne-au dereglat metabolismul cu tentatiile si super-ofertele lor, acum au devenit cele mai mari aparatoare ale hranei sanatoase, facand ample campanii publicitare despre hrana bio sau ingredientele bio.

Noi, daca ne-am deschide acum o afacere sau o franciza de delivery, nu ne-am gandi o secunda sa facem un delivery ca si ceilalti, pentru ca e logic ca am accepta tacit sa ne batem in preturi cu toti ceilalti si intodeauna va fi cineva "hamesit", care va vinde mai ieftin. Iar mai ieftin si super oferte inseamna mereu compromis la calitate si asta nu are absolut nicio treaba cu marketingul si cu strategiile.

Orice specialist in marketingul restaurantelor iti poate confirma ca cea mai buna firma de delivery sau cel mai bun restaurant cu livrare la domiciliu, fie ca este de pizza, mancare taraneasca, mancare chinezeasca, indiana, mexicana, vietnameza sau cu oricare alt specific, este acela care stie sa se diferentieze fundamental.

Fara diferentiere fundamentala, fara garantii serioase si fara marketing 3.0 la inaintare, toate pornite de la un branding bun, nu ai cum sa rezisti in timp, pentru ca, de exemplu, in Bucuresti, cu precadere in zonele centrale, gasesti zilnic la cutiile postale fluturasi si pliante de ordinul a 3-4, fiecare cu cate ceva foarte imbietor.

O sa ne intrebi: Ce inseamna branding bun?

 


Oferte marketing firme de delivery


Promo 4

  • Pardoseli decorative NANOCHEM
  • Momentefericite.ro
  • Quartz FILM Video Studio
  • Tamplarie lemn stratificat ECOSTRAT

Afaceri la cheie


Testimoniale

  • TESTIMONIALE
    Iata de ce ar trebui sa se regaseasca aici cel putin cateva dintre testimonialele clientilor tai, daca ai legatura cu afaceri din [...]
  • Valoarea unui plan de comunicare integrata
    Te-ai intrebat vreodata de cate ori ti-ar creste vanzarile si cat de sigura ar fi afacerea, daca ai lucra dupa un plan de comunicare [...]

Parteneri

Chefs Of Romania bucatari
Promovare in portalul Consultanta Horeca