Cea mai simpatica situatie atunci cand esti grabit, ti-e foame, fiind intr-o statie de autobuz, este sa vezi trei covrigarii aliniate una langa alta si sa nu stii de unde sa cumperi mai intai, macar doi covrigi calzi.
Pofta pe care ti-o starneste mirosul de covrigi calzi din preajma unei covrigarii, este imposibil sa-i poti rezista si pe asta se bazeaza de fapt acest gen de afacere.
Iar paradoxul este ca la toate trei poti sa intalnesti oameni la coada, ceea ce te duce cu gandul ca merita sa investesti in deschiderea unei asemenea afaceri.
Te poti intreba totusi, ce face diferenta intre cele 3 covrigarii, cand nu mai este asa coada in statia de autobuz si vrei ca tu sa vinzi mai mult decat competitorii tai, chiar si-n momente in care oamenii au timp sa aleaga. Aici intervin brandingul si marketingul, depre care merita sa te interesezi in cele ce urmeaza.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Praesent mauris tortor, convallis sit amet gravida sed, sagittis eu augue. Etiam
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Praesent mauris tortor, convallis sit amet gravida sed, sagittis eu augue. Etiam
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Praesent mauris tortor, convallis sit amet gravida sed, sagittis eu augue. Etiam