Asa cum cel mai bun marketing pentru servicii este serviciul insusi, promovarea restaurantelor cu autoservire se incadreaza oarecum in aceasta categorie, prin urmare, dupa ce te-ai asezat unde trebuie, ai ales cele mai bune retete culinare, ai angajat cel mai bun management, merita sa te gandesti care este cel mai ieftin mod de a te promova. In opinia noastra promovare inseamna sa intelegi procesul de comunicare ca la carte si asta nu se poate face, decat dupa un plan de comunicare integrata de marketing. Bineinteles dupa ce ai creat un brand bun, personificabil, promovabil si memorabil.
Brian Tracy spunea ca: "Daca nu reusesti sa planifici, de fapt planifici sa nu reusesti."Promovare nu inseamna ceea ce inteleg cei mai multi, adica foi de tava, fluturasi, pliante, mape, banner-e, spoturi tv sau radio si cine stie ce alte instrumente, ci cu mult mai [...]
Acum, cand experienta se vinde mai bine ca oricand, consultanta pentru restauratele noastre cu autoservire devine extrem de importanta din cel putin 3 motive:1. Birocratia pe care tot unii dintre noi am intretinut-o, cu spagi, evident, nu ne lasa timp sa mai gandim afacerea ca pe un intreg si, cand credeam ca stim totul despre restaurantele cu autoservire, deja apar niste japonezi care cine stie ce mai inventeaza de ultima ora si noi nici macar nu mai stim care este ultimul trend; 2. Viteza cu care se intampla totul, nu ne mai lasa timp sa putem compila, pe cand specialistii si consultantii numai asta fac; 3. Globalizarea si comodificarea fac ca accesul la oferte, preturi si informatii sa ne oblige sa fim cu ochii pe tot ce se intampla in intreaga lume, ori asta ne este foarte greu si la un moment dat sa ne trezim ca s-au schimbat chiar si [...]