Managementul restaurantelor, daca vorbim despre adevarata industrie a ospitalitatii, a depasit de multa vreme nivelul de ipoteze de calcul al costurilor fixe, al celor variabile, al numarului critic de clienti si al profitabilitatii.Pentru asta, cuvantul de ordine ar fi ca:
MANAGEMENTUL UNUI RESTAURANT NU TREBUIE SA SE VADA, CI SA SE SIMTA.
Ca sa te poti ocupa de administrarea unui restaurant si nu a oricaruia, ci a unuia caruia sa-i poti spune ca este cel mai bun restaurant din zona in care te afli sau din orasul in care te afli, trebuie sa ai o adevarata viziune si mult curaj, plus stapanire de sine.Ce te faci daca ai facut investitii in restaurant si deja cateva date de intrare, dintre ipotezele tale de lucru, se modifica simtitor?Ce te faci daca ar trebui sa ai 14-16 ospatari si alt personal de servire si nu gasesti deloc angajati, care vor [...]
In activitatea de proiectare a unui restaurant intervin cel putin 5 elemente esentiale si de aceea insistam ca este nevoie de consultanta si va impartasim aceste lucruri, pentru a nu rata succesul. Si asta inainte de a alerga dupa acte infiintare, autorizatii si avize.Unul este brandingul restaurantului si identitatea, pentru ca de aici incepe totul. Daca brandul este unul pretentios sau de lux si te bazezi pe sustinerea lui financiara, atunci nu va fi nevoie sa te extinzi la un moment dat si sa mai faci servicii de delivery. Orice serviciu in plus poate incurca fluxul tehnologic al unui restaurant, care nu va functiona bine nici ca delivery si nici ca restaurant.Al II-lea este specificul restaurantului. De la brand si de la specific decurg celelalte elemente, adica marketingul si mijloacele de diferentiere. Va trebui sa consulti mai multe idei de [...]