Ca sa intelegi mai bine principiile marketingului pentru restaurante cu autoservire, trebuie sa aplici corect astfel de idei de afaceri sau mai precis sa intelegi ca, infiintand un astfel de business intr-un loc nepotrivit, nici cel mai bun marketing nu te poate salva. Cum toti ne dorim sa infiintam cel mai bun restaurant cu autoservire, ca doar nu pornim o afacere de dragul de a ne ocupa timpul, lucrurile trec mai mult in sfera luciditatii si strategiei pornirii. Asadar gandeste-te mai bine cum se fidelizeaza clientii, mai mult decat sa te chinui sa-i aduci prin alte artificii si strategii de marketing, pentru ca primul lucru sau primul obiectiv este sa te plasezi corect, deci in zone aglomerate si sa ai un pret bun, care implicit iti vor aduce destui clienti pentru inceput. Dupa cum ai observat, noi suntem adeptii marketingului experiential, ca [...]
Acum, cand experienta se vinde mai bine ca oricand, consultanta pentru restauratele noastre cu autoservire devine extrem de importanta din cel putin 3 motive:1. Birocratia pe care tot unii dintre noi am intretinut-o, cu spagi, evident, nu ne lasa timp sa mai gandim afacerea ca pe un intreg si, cand credeam ca stim totul despre restaurantele cu autoservire, deja apar niste japonezi care cine stie ce mai inventeaza de ultima ora si noi nici macar nu mai stim care este ultimul trend; 2. Viteza cu care se intampla totul, nu ne mai lasa timp sa putem compila, pe cand specialistii si consultantii numai asta fac; 3. Globalizarea si comodificarea fac ca accesul la oferte, preturi si informatii sa ne oblige sa fim cu ochii pe tot ce se intampla in intreaga lume, ori asta ne este foarte greu si la un moment dat sa ne trezim ca s-au schimbat chiar si [...]
BINE AI VENIT!In primul rand tinem sa te informam ca inscrierea ta ca ofertant pe aceasta platforma HORECA este absolut GRATUITA, tocmai pentru a furniza vizitatorilor informatii concrete si oferte in stransa legatura cu problemele pe care le-ar putea avea incepand cu ideile de afaceri pe care le au si pana la punerea lor cu succes in practica. Indiferent daca oferi consultanta, produse sau servicii cu arie larga, ne rezervam dreptul de a filtra spre promovare doar ofertele adiacente obiectului nostru de activitate, adica afaceri din spectrul HORECA. Pretul pentru a fi promovat in spatiile speciale de pe partea dreapta este de doar 5 EUR/ luna, la un pachet minim de 12 luni.Pretul unui banner lunar este intre 150 si 1000 de EUR pe luna.Preturile sunt fara T V A [...]
Cand am fost nevoit sa stau la coada la 3 dimineata la un fast food non-stop, pe care-l stie toata lumea din Bucuresti sub numele de Dristor Kebab, am inteles ce inseamna sa ai o fabrica de bani.De doua-trei ori mi s-a intamplat chestia asta si, vazand ca si vedetele si politistii dintr-o patrula de circulatie stateau la coada la ore tarzii din noapte, am inteles ca aici se petrec ceva minuni.Apoi l-am auzit pe un sofer, care-l stia pe un alt sofer pe o masina frigorifica, care vorbea despre faptul ca le distribuia o cantitate zilnica de carne de pui de peste o tona, ca se prepara zilnic in acest fast food.Te rog sa faci tu calculele, dupa ce afli cata carne, cati cartofi si alte ingrediente intra intr-o shaorma.Dar, evident ca fast food-ul ca si concept, nu se opreste a i c i . [...]
Cand ne gandim la comunicare pentru restaurante nu intelegem neaparat tot promovare si publicitate in sensul atat de uzitat, ci partea extrem de importanta a fluxului de comunicare al unui restaurant, atat de la manager la angajati, de la angajati catre clienti, cat si la partea de PR pentru restaurante, care a devenit aproape o stiinta in sine.In acelasi mod putem face referire si la managementul responsabilitatii sociale, parte numita si RSC sau CSR (in engleza), devenita de asemenea o stiinta in sine, care pana nu demult era considerata ca parte a strategiilor de relatii publice.Exact cum spuneam la sectiunea in care vorbeam despre marketing pentru restaurante si aici exista un paradox de mentionat, exact pentru cei care nu vor sa se bata in preturi cu vecinii sai sau cu restaurantele cu acelasi specific.Daca te implici stiintific in campanii de [...]