marți, 1 iulie 2014
de Mihai Trandafirescu QUARTZ FILM | Vizionări: 2643
Mereu se pune intrebarea daca sunt de ajuns tururile virtuale pentru promovarea restaurantelor, pensiunilor, cafenelelor, ceainariilor, hotelurilor, etc. sau o strategie de video marketing ar rezolva multe probleme, avand un randament mai bun.Sigur ca un fotograf profesionist ar spune ca tururile virtuale sunt mai valoroase, insa un specialist in marketing si comunicare iti va demonstra ca un set de filme de prezentare pot intregi povestea si nu exclud turul virtual.Chiar si cea mai buna idee de afaceri din domeniul HORECA, trebuie sa parcurga un proces si un drum pentru a capata viata. Iata ce am inteles eu foarte bine, in plus fata de ce stiam deja, cand am filmat Cursul de Arhitect de Eveniment:DE CE ESTE STRATEGIC VIDEO MARKETINGUL?1. Un tur virtual este, de regula, o chestie inerta si se face cu restaurantul gol, in timp ce oamenii care ar veni [...]
citește tot articolul