marți, 2 august 2016
de Mihai Trandafirescu | Vizionări: 3779
As vrea sa am cat mai multe mese sau camere ocupate, dar clientii sa vina si cu prietenii
Sunt Mihai Trandafirescu, un pasionat regizor de experiente vizuale si cameraman, care a reusit sa-si gaseasca propria reteta de identificare a momentelor de sclipire ale oamenilor si ale afacerilor lor, astfel incat, puse-ntr-o poveste, sa iasa intotdeauna cea mai de succes. Este minunat ca-ti doresti sa-ti mearga afacerile din plin, sa ai cat mai multe mese sau camere ocupate si sa nu depinzi numai de reclama.
Dar iata ce am invatat eu la Cursurile de Marketing Experiential cu Adrian Stavriu si ti se va parea genial, daca aplici corect in toata strategia ta. CAPTAREA ATENTIEI Cand oamenii intentioneaza sa ajunga la restaurant, ceainarie, cafenea si asa mai departe sau sa se cazeze la hotel, este evident ca trec in revista optiunile in cel putin 3 moduri [...]
citește tot articolul
Putini stiu ca in constructia strategiei de marketing pentru restaurantele pe care ni le dorim, n-ar trebui sa ne bazam doar pe cei mai iscusiti bucatari sau pe retetele secrete pe care le detinem, pe spatiul mostenit sau cumparat, pe vadul comercial si, in general pe lucruri gandite in afara unei strategii de afaceri si, evident, unei strategii de marketing si de comunicare integrata.Daca nu privesti lucrurile ca un intreg, respectiv dupa cei 4P din trecut si inca alti P adusi de secretele Marketingului 3.0 si cele ale Marketingului Experiential, te trezesti ca-ti pleaca cel mai bun bucatar, pe care te bazai atat de mult, ca te-ai pozitionat intr-o zona in care nu se da nimeni in vant dupa mancarea si retetele tale sofisticate, pe care trebuie sa fii educat sa le gusti, ca vine un investitor puternic si-ti "ia fata", pur si simplu, cu cine stie [...]