Daca ti-ai imaginat vreodata ca managementul unui fast food este un lucru usor, sa stii ca nu va dura mult pana te vei lamuri, ca nu este deloc asa.Toata lumea vede simplist lucrurile si intelege ca, daca te ocupi de personal, de aprovizionare, de partea economica si altele asemenea, cam acolo se termina managementul. Afla ca faptul ca un flux mare de clienti aduce cu sine, multa marfa, mult trafic si multi furnizori, asta inseamna ca apare si cresterea expunerii la o gramada de probleme. Intotdeauna din zecile de mii de clienti se va gasi, proportional cu numarul lor si o parte de clienti care-ti vor cauta nod in papura, nemultumiti de felul lor, clienti cu sensibilitati la anumite ingrediente pe care le pui in preparate si o multime dintre ei dispusi sa se razboiasca cu tine chiar si pe motive sau cauze total inchipuite.De aceea angajarea [...]
De ce oare cred unii ca marketingul unui fast food depinde doar de pozitionare?Prea des auzim ca pentru un restaurant fast food nu-ti trebuie nimic altceva decat un loc bine ales si restul ar merge de la sine.Sigur ca oamenii, mergand la mall-uri, vad in zona de food court o serie de fast food-uri si se gandesc ca tuturor le merge bine, dar nu intotdeauna este adevarat, pentru ca uitandu-te la pungile personalizate si la pahare, iti poti da seama ca la mesele din fata unuia se pot aseza sa manance si clientii altui fast food.In opinia noastra, cei care se bazeaza pe deschiderea unui fast food doar ca sa se bucure de aglomeratia creata de un mall, fara a-si lansa unul si in afara mall-urilor, ni se pare ca gresesc. Sunt francize fast food care merg mult mai tare in afara mall-urilor, acolo unde batalia este mai mica. Pentru unii lansarea [...]
Daca cineva a avut o idee de fast food, asa cum este Dristor Kebab, alegand un loc pentru inceput, cum este cel care i-a dat si numele, atunci imagineaza-ti ce-ar insemna sa ai un fast food ambulant, cu care sa te poti plimba exact in "miezul problemei", adica in mijlocul unei multimi de oameni infometati, care, daca au mai si aflat despre tine, chiar ca nu-ti mai trebuie nimic. Asadar ori iti faci o reputatie intr-un punct fix cu ideea ta de fast food si apoi iti deschizi un fast food ambulant. Ori pornesti din prima cu un fast food ambulant.In oricare din situatii trebuie sa te bazezi pe maiestria bucatarului si pe retetele sale testate, ca sa zicem asa. Dupa care incepe sa prinda viata povestea. Indiferent cum, daca nu ai experienta in asemenea afaceri, merita sa contactezi cativa specialisti, care-ti vor oferi cea mai buna consultanta in [...]
Cand am fost nevoit sa stau la coada la 3 dimineata la un fast food non-stop, pe care-l stie toata lumea din Bucuresti sub numele de Dristor Kebab, am inteles ce inseamna sa ai o fabrica de bani.De doua-trei ori mi s-a intamplat chestia asta si, vazand ca si vedetele si politistii dintr-o patrula de circulatie stateau la coada la ore tarzii din noapte, am inteles ca aici se petrec ceva minuni.Apoi l-am auzit pe un sofer, care-l stia pe un alt sofer pe o masina frigorifica, care vorbea despre faptul ca le distribuia o cantitate zilnica de carne de pui de peste o tona, ca se prepara zilnic in acest fast food.Te rog sa faci tu calculele, dupa ce afli cata carne, cati cartofi si alte ingrediente intra intr-o shaorma.Dar, evident ca fast food-ul ca si concept, nu se opreste a i c i . [...]