Managementul restaurantelor, daca vorbim despre adevarata industrie a ospitalitatii, a depasit de multa vreme nivelul de ipoteze de calcul al costurilor fixe, al celor variabile, al numarului critic de clienti si al profitabilitatii.Pentru asta, cuvantul de ordine ar fi ca:
MANAGEMENTUL UNUI RESTAURANT NU TREBUIE SA SE VADA, CI SA SE SIMTA.
Ca sa te poti ocupa de administrarea unui restaurant si nu a oricaruia, ci a unuia caruia sa-i poti spune ca este cel mai bun restaurant din zona in care te afli sau din orasul in care te afli, trebuie sa ai o adevarata viziune si mult curaj, plus stapanire de sine.Ce te faci daca ai facut investitii in restaurant si deja cateva date de intrare, dintre ipotezele tale de lucru, se modifica simtitor?Ce te faci daca ar trebui sa ai 14-16 ospatari si alt personal de servire si nu gasesti deloc angajati, care vor [...]
Diferenta reala dintre un restaurant si un muzeu o poate face personalul restaurantului si pentru a nu finanta un muzeu, cand ne dorim de fapt un restaurant, este nevoie de specialisti in recrutare si de alegerea si dimensionarea corecta a necesarului de angajati.Categoric ca cel mai bun bucatar poate tine un restaurant in topul preferintelor, dar un ospatar prost poate ruina intr-o secunda orice minune culinara.Numai o echipa foarte buna poate sa ajute la crearea intregului, respectiv acea experienta si traire pe care o asteapta clientii de la noi.Putini sun cei ce calculeaza cat pot pierde angajand ospatari, bucatari si barmani dupa ureche. Sunt mii de clienti care nu-ti spun ca s-au simtit jigniti de un anume gest. Ei pur si simplu nu-ti mai calca in restaurant, dar daca mai vorbesc si cu altii sau scriu pe forumuri online de rau si uneori chiar [...]