Sigur ca fiecaruia dintre noi ne pot veni sute de idei de restaurante, insa intrebarea vine, daca am avea si curaj sa investim in ele, dupa ce am aflat ca foarte multe, asa cum se lanseaza, tot asa se inchid.
Am lansat aceasta sectiune tocmai pentru a vedea ce face ca o idee de restaurant sa fie un succes si ce face ca alta idee sa ramana doar una trasnita sau o ambitie personala.
Cel mai gresit lucru este sa pui ochii pe o zona potrivita sau, mai bine spus, aglomerata si sa spui: "Aici lipseste un restaurant italian sau unul mexican, sau frantuzesc, grecesc, chinezesc sau japonez."
TOTAL GRESIT - Am avut multe exemple in care zona "mergea", dar n-a mers pentru un astfel de restaurant si, de aceea, trebuie sa te gandesti bine ce risc iti asumi.
Prin urmare, de la idee specifica la brand si apoi la franciza, mai este un drum destul de lung si asta se face doar dupa un anume model si strategie de marketing. Scopul tau fiind sa economisesti bani, exact cum scriam intr-un articol la sectiunile de marketing, trecand clientii de la o etapa la alta, adica de la SUSPECTI, la PROSPECTI, la SHOPPER/ BUYER, la CUSTOMER, la MEMBER si apoi la BRAND ADVOCATE.
Practic, nu de idei de restaurante avem nevoie, ci de idei de a crea prin strategii de marketing experiential, niste trairi si experiente, care sa umple timpul potentialilor clienti, iar acestia sa plateasca pretul potrivit pentru POVESTEA TA, nu doar odata, ci de mai multe ori.
Daca incepi sa vezi timpul, ca pe o poveste, deci ca pe o a IV-a dimensiune economica, deja intelegi ce inseamna sa monetizezi acest lucru si o vei aplica cu orice idee de afacere ai avea.
De aceea ai nevoie de specialisti in marketingul restaurantelor, pentru ca doar ei, cu experienta pe care o au, sa-ti livreze pentru ideea ta de restaurant un sistem de verificare si un plan de comunicare integrata, ca sa nu arunci banii pe fereastra.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Praesent mauris tortor, convallis sit amet gravida sed, sagittis eu augue. Etiam
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Praesent mauris tortor, convallis sit amet gravida sed, sagittis eu augue. Etiam
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Praesent mauris tortor, convallis sit amet gravida sed, sagittis eu augue. Etiam